“Frokost på TraPo og ikke på La Bottega som forventet”
Anmeldelse af La Bottega

La Bottega
Reservér bord
ons. 2/12
20:00
nr. 28 af 269 Restauranter i Aalborg
Anmeldt 25. august 2020 fra mobile enheder

Frokost på TraPo og ikke på La Bottega som forventet. Vi kom udenbys fra og havde bestilt bord på La Bottega til frokost. Da vi nåede frem, blev vi via en seddel vist videre til TraPo, der ligger få huse borte.
Vi blev taget pænt imod og fik straks anvist et bord. Lokalet virkede bart og koldt og ikke så hyggeligt. Der kunne med fordel pyntes lidt op med gode malerier og grønne planter.
Valget faldt på spaghetti carbonara og båndpasta bolognaise. Begge veltillavede og velsmagende.

Tak, SusVedel

Anmeldt 9. august 2020 fra mobile enheder

Byens bedste pizzaer! Autentisk italienske og gode råvarer. Har efterhånden været gennem de fleste, men den vegetariske er favorit

Tak, 951pernilled
Anmeldt 21. juli 2020

Spar køreturen ned gennem Tyskland - her er der masser af stemning, super dejligt og autentisk mad, fantastisk betjening, god kaffe, lækre desserter. Personale der trods travlhed udstråler højt humør og giver en god stemning videre.

Tak, sannetac
Anmeldt 21. juli 2020 fra mobile enheder

Fantastisk mad, som er en oplevelse værd! Det kan roligt anbefales. Det er en afslappet stil, med et godt spæn af indhold på menukort. Her er noget til alle, og tjenerne er gode til at komme med anbefalinger, efter hvad du har lyst til.

Deres pizza er et kapitel for sig, prøv dem

Tak, Christian T
Anmeldt 30. juni 2020

Vi skulle blot have lidt let at komme videre på. Skønt vejr, så vi spiste i gårdhaven sammen med mange andre som havde truffet samme valg. Ægte autentisk italiensk køkken, gode råvarer, viltilberedt. Dertil god og hurtig betjening, og relativt kort ventetid på maden. Bestilte grillede grøntsager, Tonno Vitello og en pizza til deling ved bordet. Et par glas hvidvin, og vand. Alt i orden - vi kommer helt sikkert tilbage.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, Mortenk437

Rejsende, der kiggede på La Bottega, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i La Bottega? Fortæl om dine oplevelser!