“Skøn frokost i dejlige omgivelser, god mad og betjening”
Anmeldelse af La Bottega

La Bottega
nr. 27 af 275 Restauranter i Aalborg

Vi skulle blot have lidt let at komme videre på. Skønt vejr, så vi spiste i gårdhaven sammen med mange andre som havde truffet samme valg. Ægte autentisk italiensk køkken, gode råvarer, viltilberedt. Dertil god og hurtig betjening, og relativt kort ventetid på maden. Bestilte grillede grøntsager, Tonno Vitello og en pizza til deling ved bordet. Et par glas hvidvin, og vand. Alt i orden - vi kommer helt sikkert tilbage.

Tak, Mortenk437

Anmeldt 27. juni 2020 fra mobile enheder

Super lækkert Italien mad smagte bare godt. Der var rigtig mange gæster men betjening gik godt. Super gode oste til dessert til afslutning med en skøn rødvin som vi blev anbefalet.

Tak, kimjC8557TI
Anmeldt 22. juni 2020

Rigtig italiensk stemning, både stedet indretning, men også sproget internt blandt 3n stor del af personalet.
Lækker og inbyd3nde mad, tilberedt af de bedste råvarer, man føler sig næsten siddende i Italien.
Råvarer og personale deler man til dels med storebror, gourmetrestauranten der ligger som nabo.
I sommerhalvåret er her lækker indrettet gårdhave, ellers serveres maden i rustik bistrolignende restaurant.
Virkelig kompetent servering, men på en dejlig afbalanceret måde.

Tak, HugoJHjorring
Anmeldt 12. juni 2020

Vi havde hørt godt om stedet, så vi forventede lækker mad. Vi bestilte en pizza og en pastaret. Pizzaens bund var meget våd i og smagen var kedelig - slet ikke lækkert at spise. Pastarettet var ok, men ikke noget man ikke selv kunne lave ligeså eller bedre.
Betjeningen var ok, men ikke meget smil eller service.

Dato for besøg: november 2019
Tak, 159signeb
Anmeldt 3. marts 2020 fra mobile enheder

Havde bestilt buffet til en rund fødselsdag, og vi blev ikke skuffede, rigtig lækker mad og der var rigeligt - det var som take away

Kan klart anbefales

Dato for besøg: februar 2020
Tak, JanPedersen16

Rejsende, der kiggede på La Bottega, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i La Bottega? Fortæl om dine oplevelser!