“Smørrebrød i Aalborg”
Anmeldelse af Den Bette Kro

Den Bette Kro
nr. 18 af 293 Restauranter i Aalborg
Beskrivelse: Vi sætter en stor ære i at lave klassisk Dansk smørrebrød, tilsat en stor portion kærlighed. Smørrebrødet er naturligvis altid frisksmurt, og lavet af de bedste nordjyske raavarer. Vi steger, sylter og rører fra tidlig morgen, for at De kan nyde, det danske smørrebrød med alle dens glæder og stolte traditioner. God fornøjelse Krofatter & Co
Anmeldt 31. oktober 2018 fra mobile enheder

Da der var en god udenlandsk kollega med på vores tur, så skulle der noget dansk mad på bordet og valget bilen Den bette kro.
Vi startede med sild og snaps, valget faldt på Rød Aalborg, og fik derefter et par lune retter, al maden var i top og med hensyn til snaps var udvalget stort.
Betjeningen var superb og stedet kan varmt anbefales.

Tak, Aha666

Anmeldt 24. oktober 2018

Dejlig betjening og ikke mindst fantastisk lækkert smørrebrød med smørristede fisk og dejlige friske rejer.

Tak, Henrik L
Anmeldt 14. oktober 2018 fra mobile enheder

En hygge aften på en onsdag med 9 veninder. Maden er lavet af absolut lækre og friske råvarer og der mangler intet på tallerken. Derudover en sød og opmærksom service.

Tak, Anne-Mette1
Anmeldt 24. september 2018

Vi havde været i Aalborg et par dage og vore tarme skreg efter dansk smørrebrød i en by hvor udbuddet ellers kun bestod af Shawarma, burgers, pizzaer, salater. Vi vandrede pop og ned af gader i midtbyen men der var ingen steder at få dansk smørrebrød. Ved hjælp af Google fandt vi Den Bette Kro. Vi var heldige og fik det sidste ledige bord. Maden var i top, snapsene serveredes i forskellige størrelse og betjeningen var meget venlig og yderst opmærksom. Et sted som kan varmt anbefales.

1  Tak, Steen Withen N
Anmeldt 27. august 2018 fra mobile enheder

Super autentisk kromiljø med en væld af snapser og lækkert smørrebrød. Hønsesalat var utrolig lækker

Tak, Flyer462913

Rejsende, der kiggede på Den Bette Kro, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Den Bette Kro? Fortæl om dine oplevelser!