“Formidabelt!”
Anmeldelse af Restaurant Applaus

Restaurant Applaus
nr. 4 af 270 Restauranter i Aalborg

Intet mindre end fremragende. Maden var virkelig god og af super god kvalitet. Vi fik 12 retter serveret over ca 6 omgange til 425 kr pr mand. Det var helt styr på ventetiden mellem retterne, så det hele flød i et perfekt tempo.
Rigtig god service af unge og super kompetente og friske tjenere.
Hvis jeg endelig skal sætte en finger på noget, så kunne deres vin på glas godt være bedre. Der var ikke det store udvalg af kraftige vine, men jeg fik udmærkede alternativer.
Da oplevelsen var så god, tæller det ikke ned for mig!
Jeg glæder mig til at komme igen og kan anbefale denne restaurant til alle der ønsker en fine dining oplevelse til virkelig billige penge!

Tak, TineE_12

Anmeldt 18. september 2020 fra mobile enheder

Dejlig mad og vin til fornuftige penge
12 mindre serveringer - men man er fyldt. God variation med snacks og lidt tungere retter. Enkelte svipsere men helt ok, når der er 12 serveringer.
4 personer så valgte 2 flasker vin - henholdsvis hvid og rød. Godt kort i mange prisklasser. Ok pris/kvalitet efter danske forhold

1  Tak, 132s_reni
Anmeldt 12. september 2020 fra mobile enheder

Virkelig god oplevelse. Jeg var med veninderne på weekend i Aalborg og vi spiste på Applaus. Virkelig lækker mad - 12 serveringer for 425 kr. retterne var smukt anrettet og afstemte i smagen. God værdi for pengene.

Tak, kirstenmorrevinther
Anmeldt 5. september 2020

Min kone og jeg manglede at krydse Applaus af på listen over prøvede restauranter i Aalborg. Så vores årlige bryllupsdagsmiddag blev der. Det er et hyggeligt sted, med en uformel tone. Vi fik bobler, 12 små retter, serveret over 4 gange, med 5 glas vin.

Betjeningen: Uformel og opmærksom, uden at være belastende.

Mad og drikke: Lækre små retter, med gode sammensætninger, der pirrer smagsløgene. Men der var i vores optik for lidt mad. Applaus kunne virkelig vinde noget her, hvis 6 af de 12 serveringer var lidt større. Bare en halv gang større ville gøre meget.
Vinen var ganske udmærket. Det er jo ikke nemt at finde vin der spiller til 3 forskellige retter ad gangen. Men en enkelt gang sad den virkelig lige i skabet. Og så laver de virkelig en lækker gin og tonic!

Pris kontra værdi: Vi kom af med knap 2000 og synes egentlig det var det værd alt i alt. Dog med det lille men, at der skulle have været lidt mere på tallerknerne. Derfor er det en 4 stjernet god oplevelse, der godt kan anbefales, og ikke en 5'er. Om vi kommer igen... Ja, det kan godt tænkes.

Tak, Xedmann
Anmeldt 30. august 2020 fra mobile enheder

Vi fik en fin gastronomisk oplevelse, mange (12) små retter som var yderst velsmagende. Betjeningen var meget venlig men desværre så var der et større selskab (20) som gjorde at vores mad trak ud. Har fuld forståelse for situationen, men næsten 4 timer var mindst en time for meget. Maden var dog tilstrækkelig god til at jeg alligevel vil give 5 stjerner trods ventetiden.

Tak, perh281

Rejsende, der kiggede på Restaurant Applaus, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Restaurant Applaus? Fortæl om dine oplevelser!