“Dejlig oplevelse”
Anmeldelse af Restaurant Applaus

Restaurant Applaus
nr. 4 af 270 Restauranter i Aalborg
Anmeldt 27. august 2020

Vi havde booket bord på restauranten i starten af august.
Vi valgte Social dining menuen med 12 små serveringer og tilhørende vinmenu.

Det var en dejlig oplevelse gennem en masse spændende retter, godt anrettet, velsmagende og severet med smil og en kæk kommentar af et par friske gutter.
Vin menuen var rigtig fin afstemt til maden og vi forlod stedet glade, mætte og tilfredse og kan anbefale stedet til en god madoplevelse.

Tak, TKazz

Anmeldt 13. august 2020

Vi har frekventeret mange Michelin rekommanderede restauranter over store dele af verden, og også spist og oplevet fantastiske måltider samt serveringer på mange restauranter der ikke har noget med Michelin at gøre.

Applaus var for os en særklasse helt i top. Lad os sige det lige ud. Vi har ikke fået en madoplevelse i denne kaliber siden vi spiste på Alkymisten i København i februar 2020.

I er den perle vi alle søger, køkken, betjening, atmosfære, grundighed, gennembearbejdet mad og derefter det vigtige = masser af leg på den seriøse måde. Vi er helt overbeviste om, at kommer vi igen om en dag, en uge, en måned vil alt smage og opleves lige så fantastisk.

Alt blev serveret af glade tjenere (det er der vi først og fremmest som kunder noterer os at alt er i orden) som roligt forklarende beskrev hver enkel ret, og sjældent har vi oplevet et grønt jordbær blive beskrevet på den måde det rent faktisk smagte på. ++++ alle de øvrige små detaljer i hver enkel ret. Andre højdepunkter der gav os gastronomiske oplevelser i stjerneklasse, så sidder smagen af Jeres lille frække shish kebab på tungen endnu, Jeres Lange servering sidder både i hjernen og i ganen endnu, og Jeres lakseservering sidder dybt i vore hjerter. Bare for at nævne...kunne blive ved, har ikke en finger at sætte på noget, der for os forbliver så gennemført et måltid. Fantastisk tak!

I er et køkken der fortjener at forblive netop den gemte perle I er.
Måske er det vigtigt for Jer at få en Michelinstjerne (efter vores mening to) men for os er det vigtige som besøgende, netop at finde steder som Jeres, som ved hårdt arbejde, passion og daglig drive skiller sig ud og simpelthen leverer den ypperligste nydelse af mad!!!!

En milliard gange tak og selvfølgelig har vi ladet jungletrommerne lyde.
Please keep the spirit, og jeg har tilladt mig at bruge min kontakt til Alkymisten, måske De også har lyst til at opleve det ultimative på den måde I gør det på.
Mange hilsner
Ane & Kåre

1  Tak, Kåre E
Anmeldt 26. juli 2020

Altid lækker mad og service i top klasse hvad mere skal man bruge :)
Kan varmt anbefale !
nu er det ved at være 7-8 gang jeg/vi har været og altid en skøn aften man har på restauranten

Tak, 566mortena
Anmeldt 23. juli 2020

12 rigtig lækre serveringer (jo, det kan du godt spise) og 5 gode glas - dejligt ! Afslappet men der er styr på sagerne. Pas på med at bestille for meget vand, dét er dyrt - suk.

Tak, Lene B
Anmeldt 11. juli 2020 fra mobile enheder

Skøn mad og god service.
Men det ødelægger meget af stemningen en aften man sidder så vanvittig tæt!

Tak, 257carolinej

Rejsende, der kiggede på Restaurant Applaus, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Restaurant Applaus? Fortæl om dine oplevelser!