“Alt for lang vente tid! Ikke børnevenligt”
Anmeldelse af Søgaards Bryghus

nr. 36 af 274 Restauranter i Aalborg
Køkkener: Dansk, Ølpub
Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Beskrivelse: Søgaards Bryghus ligger centralt på det hyggelige C. W. Obels Plads i centrum af Aalborg. Bryghuset er en kombination af bryggeri, restaurant & engelsk BrewPub, hvilket gør stedet til en anderledes restaurant oplevelse. Selve bryggeriet er en integreret del af stedet. Og her brygges de mere end 24 slags øl, der serveres på hanerne, både i restauranten, samt vores hyggelige Pub " The missing Bell ". Denne har fået navnet, eftersom indretningen er lavet bla med inventar fra en gammel engelsk kirke. Vore køkkenfilosofi og kogekunst tager et naturligt udgangspunkt i det moderne danske køkken. Her tilberedes lækre retter, som passer til brygmesterens aktuelle øltyper og er baseret på tidens gode råvarer samt dyb kærlighed til den gode smags enkelthed. Og der serveres et alsidigt udvalg alt fra engelske pubretter, danske frokost specialiteter til store velhængt bøffer fra dansk kødkvæg.
Anmeldt 6. august 2021

Her vil jeg ikke anbefalde at gå ind hvis du er meget sulten eller er med børn som er meget sulten.
Vi bestilte vores mad og fik drikkevarer kort tid efter. Vi ventede dog så lige minimum 45 minutter på vores mad. Bordet ved siden af som ankom lang tid efter os fik mad før os?
Vi havde “bare” bestil ribben, fish and Chips og en børnefiskefillet. Til grin er det dog at børne retten var serveret i en skål. Man kan jo ikke skærer en fiskefilet ordenligt ud i en skål! ‍♀️ Fish and Chips var 3 stænger fisk (bevares de smagte godt) og en balje pomfritter. Der kommer heller ikke lige en tjener forbi og spørg om alt er som det skal være. Og da vi betalte oppe i baren var det også bare et velbekomme da vi gik.
Så meget dyrt for ingenting - vi kunne havde spist bedre på Bones ! Det siger en del?

Tak, Cecillie_Bonde

Anmeldt 30. juli 2021

Havde bestilt Stegt flæsk ad libitum og der manglede ikke noget, der var for mange stykker flæsk som var bløde/sjaskede, god persillesovs og hvide kartofler så nogenlunde værdi for pengene.
Øl, Belgisk Double på 0,5 l til en pris à 85 kr. var lige i overkanten.
Der hvor det for alvor trækker ned var deres Corona håndtering (mangel på samme), ingen spurgte om at se vores Corona pas, var der kl. 17.30 og der var ikke travlt, vi sad indendørs.
Bestik til at tage maden med, alm. gaffel til flæsk og en alm. spiseske til sovsen, det var alt for småt, gaffel gled ned i flæsken (ulækkert), her burde have været betydeligt større bestik, i øvrigt viste det sig at det var en Buffet og det vidste vi ikke på forhånd og så var pladsforholdene, indendørs var der for trangt (især i betragtning i disse Corona tider) og ingen "Corona afspritning" mellem næste hold gæster.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 744curtn
Anmeldt 23. juli 2021 fra mobile enheder

Fantastisk aften
Rigtig god betjening - tjeneren var fra Egypten, han hedder Bahaa - smaddersød og venlig og foreslog en masse spændende øl, vi fik “hele svineriet” og det kan anbefales.
MEGA lækre ølchips og alt smagte dejligt.
Betjeningen var virkelig GODham vil vi gerne rose!

Dato for besøg: april 2021
Tak, LindaDahl
Anmeldt 15. juli 2021 fra mobile enheder

Vi spiste frokost det på vores ferie.
Maden er ok.
Men servicen er ikke i top og virkede mest som om de kun skulle tjene penge. Vi betalte inden maden kom. Ja det er nok bare ikke mig.
Vil nok ikke bruge det igen

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, mich42h9
Anmeldt 10. juli 2021

Vi kan absolut ikke anbefale Søgaards Bryghus i øjeblikket ;-(

Så fine muligheder for at lave noget ordentligt mad i prisklassen 275 for en hovedret - og byens bedste øl !

Bryggerens Grilltallerken - med en velsmagende ølmarineret spareribs (- men det var så også det )
- en vindtørt steak af noget okse (- måske malkeko)
- den kedeligste coleslaw (- så selv Rema i plastic er GOURME ved siden af !
- en pølse - der lige klarede sig

- og sidste men ikke mindst - 12-14 pomfritter arrangeret på en miniature-pande.

Tjeneren kommer gerne og spørg om mad er som forventet (- på de fleste ordentlige restauranter) -men det gjorde de ikke !

Vi kontaktede selv tjeneren og udtrykte vores manglende begrejstring over noget så simpelt, som fritterne - og at vi gerne vi ville bede om nogle flere !

Ja, 65 kr. ekstra !

Vi vil dog mene at en hovedret til 275 x 2 personer - og 2 store øl - måske godt kunne trække en gang ekstra fritter - og blot et Ja tak, så gerne !

- men det bestemmer Søgaards jo helt selv - og vi betalte naturligvis !

Men vi havde nok hellere benyttet muligheden for at bestille 2 øl mere - og noget dessert, men det sprang vi over - i hvert fald på Søgaard !

Vi gik videre i byen - og kommer der ikke mere !

Måske skulle I overveje, hvor lidt der skal til for trimme service-konceptet !

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, F4664YLbriant

Rejsende, der kiggede på Søgaards Bryghus, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland
Aalborg, Nordjylland

Har du været i Søgaards Bryghus? Fortæl om dine oplevelser!