“Hyggeligt spisested”

nr. 37 af 277 Restauranter i Aalborg
Køkkener: Dansk, Ølpub
Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: Søgaards Bryghus ligger centralt på det hyggelige C. W. Obels Plads i centrum af Aalborg. Bryghuset er en kombination af bryggeri, restaurant & engelsk BrewPub, hvilket gør stedet til en anderledes restaurant oplevelse. Selve bryggeriet er en integreret del af stedet. Og her brygges de mere end 24 slags øl, der serveres på hanerne, både i restauranten, samt vores hyggelige Pub " The missing Bell ". Denne har fået navnet, eftersom indretningen er lavet bla med inventar fra en gammel engelsk kirke. Vore køkkenfilosofi og kogekunst tager et naturligt udgangspunkt i det moderne danske køkken. Her tilberedes lækre retter, som passer til brygmesterens aktuelle øltyper og er baseret på tidens gode råvarer samt dyb kærlighed til den gode smags enkelthed. Og der serveres et alsidigt udvalg alt fra engelske pubretter, danske frokost specialiteter til store velhængt bøffer fra dansk kødkvæg.
Anmeldt 10. juli 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt spisested med mange forskellige øl, og dejlig mad. Fik spareribs og der var mere end man kan spise. Det er til den store appetit. Meget serviceminded og sødt personale.

Tak, 254majbrittb

Anmeldt 15. juni 2020 fra mobile enheder

En søndags frokost. Venlig og korrekt betjening, vi nød begge en pariserbøf, stor og veltillavet - det smagte dejligt. Der serveres mange typer øl der alle laves på stedet. Pris og kvalitet stemmer fint overens, vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, sbjakobsen
Anmeldt 30. maj 2020 fra mobile enheder

Min veninde og jeg nødt det gode vejr ved at bruge vores smartbpw på denne restaurant.

Restauranten var dejlig fleksible angående brugen af gavekortet.

Dog gik ingen af os derfra mætte.

Min veninde fik et stjerneskud som smagte godt, men hvor man skulle lede noget efter brødet.

Jeg fik fish and chips, som desværre smagte så kraftigt af fedt og friture, at man efter få bid var mættet af fedt.

Det var hyggeligt, vejret var godt, personalet var søde, vinen var kold men de vinder ikke rigtigt point på deres mad. Hverken kvalitet eller potionsstørrelse var noget at råbe hurra for.

Tak, lpilgaard95
Anmeldt 22. maj 2020 fra mobile enheder

Efter 1 1/2 times ventetid endte vi med at betale for vores øl og finde et andet sted at spise, ingen kontakt fra tjenere eller noget som helst - alt i alt en rigtig dårlig oplevelse

Tak, 470rasmusw
Anmeldt 20. maj 2020 fra mobile enheder

Kæft det går langsomt - 90 minutter stadig ingen mad. Dårlig service og ingen kommunikation.. dårlig oplevelse

Tak, U1447YXchristianh

Rejsende, der kiggede på Søgaards Bryghus, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland
Aalborg, Nordjylland

Har du været i Søgaards Bryghus? Fortæl om dine oplevelser!