“Kedelig”

nr. 35 af 272 Restauranter i Aalborg
Køkkener: Dansk, Ølpub
Velegnet til: Forretningsmøder
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Beskrivelse: Søgaards Bryghus ligger centralt på det hyggelige C. W. Obels Plads i centrum af Aalborg. Bryghuset er en kombination af bryggeri, restaurant & engelsk BrewPub, hvilket gør stedet til en anderledes restaurant oplevelse. Selve bryggeriet er en integreret del af stedet. Og her brygges de mere end 24 slags øl, der serveres på hanerne, både i restauranten, samt vores hyggelige Pub " The missing Bell ". Denne har fået navnet, eftersom indretningen er lavet bla med inventar fra en gammel engelsk kirke. Vore køkkenfilosofi og kogekunst tager et naturligt udgangspunkt i det moderne danske køkken. Her tilberedes lækre retter, som passer til brygmesterens aktuelle øltyper og er baseret på tidens gode råvarer samt dyb kærlighed til den gode smags enkelthed. Og der serveres et alsidigt udvalg alt fra engelske pubretter, danske frokost specialiteter til store velhængt bøffer fra dansk kødkvæg.
Anmeldt 29. januar 2020

Bestilte en 300g mørbradbøf, den skulle være stegt medium/rød. Den var gennemstegt halv kold, den sauce der blev serveret passede til bøffen kedelig, alt i alt en træls madoplevelse.
Men personelet var rigtig flinke og imødekommende. Øllet smagte rigtig godt

Tak, Piafinn

Anmeldt 23. december 2019 fra mobile enheder

Vi fik en frokost med tilhørende øl. Øllen var god og velafbalanceret (smag og behag). Maden var middel til god.
Vi sad uden for. Der gik lang tid, ca. 20 minutter før tjeneren henvendte sig til os. Efter at have bestilt gik der igen lang tid før han kom og vi fik ikke maden på samme tid. Det kan gøres bedre. Omgivelserne er hyggelige.

Dato for besøg: april 2019
Tak, TElkjaer
Anmeldt 15. december 2019

Et spændende udvalg af egne øl. Menukortet er klassisk, retterne er veltillavet, helt som de skal være.
Vi nød et par hyggelige timer i godt selskab, og kommer helt sikkert igen en anden gang.

Tak, susanne897
Anmeldt 10. december 2019

Vi fik deres Julemenu, som bestod af alt det velkendte, som var rigtigt veltillavet, det sad lige i skabet.

Der var først 2 slags sild (hvide og krydder), rejer og æg, paneret fiskefilet, lækkert laks med rævesauce.

Så kom der lunt med and, ribbensteg (ikke flæskesteg), tarteletter (skønt :o)), Medister og grønlangkål

Vi sluttede naturligvis af med risalamande

Hertil fik vi rigtig gode Søgaards egne bryg, såvel jule som andet godt. Der var en mørk stout (Mexican standout) som var rigtig god. Deres julebryg var rigtig fint julekrydret uden det blev for meget så alt i alt fremragende.

Servicen var opmærksom, god, responsiv og med godt humør, en sand fornøjelse.

Stemningen er hyggelig og uformel.

Søgaard er helt klart et besøg værd.

hvorfor så ikke 5, det er detaljer i maden, omend den var virkelig veltillavet og smagte af Jul (forstod ikke helt ribbensteg i stedet for flæskesteg??) dem smagte fint, men..

Tak, LarsJuulG
Anmeldt 1. december 2019 fra mobile enheder

Fik beer pot. I menukortet stod der simreret med langtidsbraiseret oksekød, det var ikke den fornemmelse man sad med. Kødet var ikke præget af den tilberedningsmetode. Smagen ok. Kartoffelmosen var kedelig. Service meget venlig og imødekommende.

Tak, Niels_Skydfangdyrk

Rejsende, der kiggede på Søgaards Bryghus, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland
Aalborg, Nordjylland

Har du været i Søgaards Bryghus? Fortæl om dine oplevelser!