“Lige et stykke kakao og kaffe ”
Anmeldelse af Good Life Society

Good Life Society
nr. 29 af 293 Restauranter i Aalborg
Anmeldt 7. oktober 2018 fra mobile enheder

Rigtig hyggeligt sted, dejlig atmosfære. Almindelig pris for kaffe, kage osv.
Der er plads til en lille forbedring i kagernes smag, men overall rigtig fint.
Vil gerne anbefale stedet.

Dato for besøg: september 2018
Tak, Jeanette N

Anmeldt 20. september 2018

Et afslappet forretningsmøde skulle foretages. Vi valgte Good Life Society og det fortrød vi ikke. Et sted som skiller sig positivt ud blandt de mange caféer. Her er der nærvær, sjæl og charme. Og så kan man tydeligt mærke passionen de driver stedet med.

Dato for besøg: september 2018
Tak, Varberg9000
Anmeldt 7. maj 2018

ventede en halv time på et par stykker kage, kagerne er udmærkede, dog varierer de meget i størrelse, betjening er unge piger som ikke har det store overblik.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, torben300
Anmeldt 22. januar 2018 fra mobile enheder

Hyggelig og meget nydelig cafe. Nok mest tiltrækkende for veninder/kvinder.
Dejlig afternoon Thea. Med skønt udvalg af sandwich og kager. Scones var lidt tør.
Godt udvalg af the, der serveres i kande .

Dato for besøg: januar 2018
Tak, 667gerdam
Anmeldt 27. december 2017 fra mobile enheder

Her oser virkelig af hygge, atmosfære, kvalitet og venlighed. Et ideelt sted at slappe af og tanke depoterne lidt op, hvis man er på indkøb eller slentretur i Aalborg. Varieret udbud af mad og drikke, serveret elegant og stilfuldt. Priserne dog i overkanten. Vi gav 140 kr. for to kopper kaffe og to fingersandwiches

Dato for besøg: december 2017
Tak, 303henningh

Rejsende, der kiggede på Good Life Society, kiggede også på

Aalborg, Nordjylland

Har du været i Good Life Society? Fortæl om dine oplevelser!