“Hygiejne”

Har du et billede?
Tilføj det.
Chap's Pizza
Anmeldt 7. juli 2020

Jeg var inde og hente mad hos jer forleden.. og det ser ikke super godt ud der ikke bliver brugt handsker til at putte salat på pizzaen og den bliver rørt ved flere gange fik jeg observeret. Det ville se bedre ud hvis i brugte handsker, og især i denne tid sender det ikke super gode signaler at i misser det punkt.

Tak, 480josefinej

Anmeldt 13. februar 2019

de laver de lækreste pizzaer ud af huset, god til at læse bestillingen, og ekstra ost, betyder ekstra ost

Dato for besøg: november 2018
Tak, Charlotte G
Anmeldt 18. oktober 2017 fra mobile enheder

Chaps er altid en sikker vinder hvis man kunne tænke sig en sprød pizza. Hurtig levering og god mad oplevelse.

Dato for besøg: oktober 2017
Tak, mrauffs
Anmeldt 23. november 2016 fra mobile enheder

Jeg havde bestilt en take away pizza med oksekød, champignon og ost. Pizzaen var færdig som aftalt. Lokalerne virker meget slidte, men det virker som om der er rent i køkkenet.

Pizzaen var var og kanten sprød og lækker....det negative er at der er mega meget fyld på....det hører ikke hjemme på en pizza at man sidder og har en fornemmelse af at man spiser kødsauce..... Havde der været flere ingredienser på pizzaen, så ville jeg have kaldt det for biksemad

Dato for besøg: november 2016
Tak, RenePetersen
Anmeldt 17. maj 2016 fra mobile enheder

Fik det desværre meget skidt efter pizzaen..
Vi fik en salat pizza og en magerita pizza
Det vil jeg ikke prøve igen, desværre

Dato for besøg: maj 2016
Tak, levkefj

Rejsende, der kiggede på Chap's Pizza, kiggede også på

Har du været i Chap's Pizza? Fortæl om dine oplevelser!