“Gourmetophold på Christies”

Christie's Sdr. Hostrup Kro Restaurant
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 30. juni 2020

For nogle år siden fik vi af et par andre gæster på en anden gourmetrestaurant anbefalet Christies.
Det var en rigtig god anbefaling, købt som en deal.
Grundet Covid-19 var stedet meget opmærksom på smittefaren, og de tog bestemt ingen chancer for både gæsterne og personalet.
Det var virkelig gourmet-mad og afstemte vine, vi fik serveret. En nydelse ud over det sædvanlige for os 2 par. Kan varmt anbefales til andre.
Værelserne var OK uden på nogen måde at være prangende.
En enkel grund til, det ikke blev en rent 5-stjernet anbefaling er deres prisniveau på drikkevarer serveret uden for på en meget varm sommerdag. Kan med fordel reduceres fra en høj pris til en rimelig pris!

Dato for besøg: juni 2020
Tak, JensOveBagterp

Anmeldt 12. april 2020

Ok hotel værelse er slidte og trænger til en overhaling.
Mange gæster,travle personale,Maden var ok,

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Dorthe V
Anmeldt 12. februar 2020 fra mobile enheder

Maden er fantastisk. Deres hytter burde dog udskiftes, de er kolde og træværket er råddent flere steder.

Dato for besøg: februar 2020
Tak, John L
Anmeldt 3. februar 2020 fra mobile enheder

Store forventninger til gourmetophold for 4! Maden under hele opholdet var god og velsmagende men ikke helt på gourmetniveau men bestemt små 4 stjerner værdig. Desværre var værelserne lettere slidte og rengøringen ikke helt i top. Men mest skuffende var dog manglende service og konduite. Først ankommet i restauranten ville vi sidde ved et bord væk fra køkkensvingdøren - men det ødelagde bordplanen. Viden om maden var ikke til stede ud over indstuderet remse - personalet virkede ikke uddannet. En enkelt af 6 vine faldt helt igennem - måske er vores vin- og madkundskab ikke god nok, men en helt afvisende indstilling var vi kede af. Morgenbordet var ikke dækket og opfyldning af buffeten var sløv.
Vi glemte desværre en handske på værelset - den måtte vi selv sørge for afhentning af da det ville koste 200 kr i arbejdsløn at få den tilsendt - også selv om vi ville overføre portoen. Dårlig service prisen for opholdet taget i betragtning. Men åbenbart skulle opgaven løses af samarbejdspartner der nu har fået navn og telefonnummer uden vores godkendelse. Så vi kommer aldrig igen!

Tak, 429nielsr
Anmeldt 19. januar 2020 fra mobile enheder

Fik 5 retters + vin menu.
Lækker mad og vin. Der var refill på vinen, stort plus.
God betjening.
Eneste minus var kaffen. Kedelig kande kaffe, næsten udrikkelig.

Tak, kennetht903

Rejsende, der kiggede på Christie's Sdr. Hostrup Kro Restaurant, kiggede også på

Har du været i Christie's Sdr. Hostrup Kro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!