“Var sulten, men maven blev skuffet”
Anmeldelse af Restaurant Royal

Restaurant Royal
Anmeldt 4. juli 2016 fra mobile enheder

Vi kom ved et tilfælde forbi hotel Royal, som egentlig umiddelbart ser hyggelig ud. Høflig og imødekommende betjening, men så stopper det også her. Vi skulle vente over 45 min på maden, som virkelig ikke var noget at skrive hjem om. Min kone fik to forretter, fransk løgsuppe og indbagt laks...suppen har aldrig været fransk og var dækket af et stykke toastbrød med ost som ikke kunne spises...laksen var okay men ikke mere end det. Entrecote var godt stegt, men lidt underligt med både bagt kartoffel og pomfritter, istedet for reelt tilbehør, bearnaise sovsen var sur af eddike og kunne ikke spises, hvilket jeg påpegede da vi skulle betale og der viste den høflige betjening sin styrke ved, at jeg ikke skulle betale for hovedretten. Der er mange andre spisesteder i Aabenraa, så tag endelig et af dem istedet...

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, Brian H

Anmeldt 6. juni 2016 fra mobile enheder

Som så ofte før valgte vi Royal da vi ville spise god mad i Aabenraa på fars dag. Og vi blev ikke skuffet.

Den lille entrecote med Pommes og bagt kartoffel og bearnaise har været en succes i lige så mange år jeg er kommet der - det er nok over 30 år efterhånden - og nu er det næste generation der spiser den.

Jeg fik den større beuf bearnaise og til vegetaren blev der lavet en spændende tallerken til kun 85 kroner.

Betjeningen sød og venlig.

Så bedste anbefalinger herfra. God mad til en fair pris.

Dato for besøg: juni 2016
1  Tak, brianj931
Anmeldt 23. maj 2016

Vi bestilte en kyllingefilet til kr. 110,- men fik i stedet kylling med rygben. Da vi klagede over det, fik tjeneren at vide af kokken, at sådan var det bare. Vi har tidligere været der for at spise, både frokost og aftensmad, hvor alt var i orden, også servicen.

Dato for besøg: maj 2016
1  Tak, DortStein
Anmeldt 13. april 2016

Vi fik et bord ved vinduet i den hyggelige restaurant og endte med at vælge mørbradbøffer a´ la creme med salat og hvide kartofler, det smagte dejligt, og vi nød denne klassiske ret, da vi sjældent spiser sådan i hverdagen. Servicen var i top, den venlige servitrice var dejligt professionel, det var en fornøjelse.

Dato for besøg: april 2016
Tak, kirchhofffritzboeger
Anmeldt 27. marts 2016 fra mobile enheder

Jeg tror man skal gå efter deres bøffer.

Deres stjerneskud som skulle være pandestegt var fra frituren, spaghetti med kødsovs, der havde spaghettien nok fået 10 min for meget !!! Og æggekagen var direkte kedelig.

Jeg synes godt nok at det plejer at være bedre så jeg håber ikke at dette er et udtryk for en ny standart, hvilket jeg nu heller ikke tror det er.

Dato for besøg: marts 2016
Tak, cleisner

Rejsende, der kiggede på Restaurant Royal, kiggede også på

Aabenraa, Sydjylland
Aabenraa, Sydjylland

Har du været i Restaurant Royal? Fortæl om dine oplevelser!