Anmeldt d. 2. november 2021

Vi overnattede på Løjt kro ifm. en middag på Knapp. Det startede lidt skidt da vi blev sendt afsted med en nøgle til et værelse som allerede var beboet. Vi fik således generet mennesker i værelse 6 og 9 og måtte vente på at en ny nøgle blev kørt op til os fra Knapp.
Ellers et fint ophold med dejlige hyggeligt værelser og Løjt by er rigtig fin. Også fin service til morgenmaden og med tilbud om at få kørekaffe med på vejen

Dato for ophold: oktober 2021
Tak, Frisenvang
Anmeldt d. 16. oktober 2020 fra mobile enheder

Boede på Løjt kro ifm en gourmetmiddag på Knapp. Havde junior med, så vi boede i lejligheden. Rigeligt med plads. 2 værelser og et rummeligt køkken/alrum. Pænt rent og hyggeligt. Der er tag selv kaffe og kage ved ankomsten + et køleskab hvorfra man mod betaling kan tage drikkevarer. Det fungerer ok, ville dog ønske mig et lidt bredere udvalg af ikke mindst øl. Morgenmaden var rigtig lækker og tilstrækkelig og serveret af den meget venlige og servicemindede morgenmadsdame. God stil med “kørekaffen”

Dato for ophold: oktober 2020
2  Tak, MadBeer
Anmeldt d. 23. februar 2020

Rigtig fint værelse. Dog ud til trafikeret vej, hvilket var lidt generende om natten.
Ellers en rigtig lækker morgenmad, hvor der absolut ikke manglede noget, og værten ved morgenmaden var meget venlig, smilene og servicemindet:-)

Dato for ophold: februar 2020
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, SSW86
Anmeldt d. 5. november 2019

Da vi besøgte Løjt Kro, overnattede vi i bryllupssuiten. Dejligt værelse med masser af plads.
Morgenmaden var super, med hjemmebagte boller og perfekte blødkogte æg. Også kaffen var spot on.
Alt i alt en god oplevelse.
Vi var der på en SpotDeal, hvor vi først spiste på Restaurant Knapp.

Værelsestip: Bryllupssuiten er større end de andre værelser.
Dato for ophold: oktober 2019
1  Tak, spidsmus
Anmeldt d. 5. februar 2019

Spiste på restaurant Knap og blev kørt frem og tilbage til Kroen.
Denne kro er en gammel landsby kro med en atmosfære der emmer af hygge.
Vi lavede selv kaffe da vi ankom og kaffen og småkagerne var rigtig god.
På dag to da vi skulle videre blev vi tilbudt morgen bitter eller et glas champagne samt kaffe som vi kunne tage med i bilen.
Det hele var så godt, at jeg rent faktisk ønsker at besøge stedet igen.

Dato for ophold: februar 2019
Tak, henriksonderby7