Anmeldt d. 11. september 2019 fra mobile enheder

Vi er på en lille mini ferie i Sønderjylland og bor i en af pladsens bjælkehytter.
Hytten er hyggelig, velindrettet og har alt hvad man har brug for.
Pladsen ligger skønt ned til vandet hvor der er rig mulighed for en gåtur langs vandet.
Værtsfamilien er super hjælpsomme og servicemindet. Man føler sig virkelig hjemme her.

Dato for ophold: september 2019
Tak, madshugopedersen
sandskaers, Gæsteansvarlig hos Sandskaer Strandcamping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. september 2019

Mange tak for de pæne ord. Vi er rigtig glade for at høre at I har haft et dejligt ophold hos os.
Vi håber at se jer en anden gang, måske I vores nye lejligheder, der står klar i 2020? :)

Anmeldt d. 12. juli 2019 fra mobile enheder

Vi boede 7 dage i hytte hos Sandskaer Strandcamping. Og sikke en dejlig oplevelse.
Omgivelserne ved campingpladsen er naturskønne og rolige. Der er plads til både voksen-ferie og børne-ferie i skøn forening.
Campingpladsen tilbyder flere oplevelser med dyr. (heste, grise og kaniner)

Generelt var personalet utrolig servicemindet og hjælpsomme. Og særligt Camping “fatter” Jesper var god til at give os en dejlig start på ferien.

Sandskaer camping ligger nært ved Aabenraa og tager ikke mere end 20 min at kører derind. Vi benyttede også muligheden for at besøge den danske vestkyst, som ligger indenfor en time.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, nickmA8398HR
sandskaers, Ejer hos Sandskaer Strandcamping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. august 2019

Tusinde tak for denne dejlige anmeldelse. :)

Anmeldt d. 14. april 2019

Var på miniferie på pladsen, i begyndelsen af april. Det var en FANTASTISK oplevelse!

Pladsen er rigtig hyggelig, og med en MEGET flot udsigt til vand.
Der er mange steder, hvor børnene kan more sig: Lækker strand, fine og store legepladser, kaniner, små grise, og heste.

Stemningen på pladsen, er meget hyggelig og afslappet. Det er tydeligt at værtsparret, Line og Jesper, ELSKER det de laver, og deres glæde og venlighed smitter af på hele pladsen.

For de voksne, er der et hyggeligt orangeri, hvor man kan sætte sig ind, og hygge sig. Eks. med en fadøl, fra pladsens "byg din egen fadøls-hane".

Pladsens butik, har et rigtig godt udvalg, og skal man have mere, så er der ikke langt til indkøbsmuligheder.

Vi er helt sikkert ikke færdige med at komme på denne plads, så de varmeste anbefalinger herfra!

Værelsestip: Familievenlig camping
Dato for ophold: april 2019
Tak, Malene E
Jesper L, Ejer hos Sandskaer Strandcamping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. april 2019

Mange tak Malene. Vi glæder os til at se jer igen. Kh jesper og familie

Anmeldt d. 7. april 2019 fra mobile enheder

Har netop været på denne plads - og det er HELT sikkert ikke sidste gang! Vinger været campister i nogle år, og vores dater på 12 sagde: “Far! Det er den bedste plads vi har været på!”

Det er tydeligt, at værtsparret, Line og Jesper elsker at drive pladsen. ALTID glade, venlige og hjælpsomme. Det smitter tydeligt af på stemningen på pladsen.
Der er mange faciliteter for børnene: Lækre legepladser, FLOT natur, og dyr at lege/kæle med.

Der er også et rigtig hyggeligt orangeri, hvor man kan “bygge” sin egen fadøl!

Hele pladsen er meget flot holdt. Der er rent over det hele, og så ligger den med en FANTASTISK udsigt, til vandet, fra rigtig mange pladser.

Der ALLER bedste anbefalinger herfra!

Dato for ophold: april 2019
Tak, 477jespere
sandskaers, Ejer hos Sandskaer Strandcamping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. april 2019

Kære Jesper og familie. Mange tak for de pæne ord. Det betyder så meget for os at I nyder jeres ferie og ophold til vores campingplads. Vi glæder os allerede til vi ses næste gang. Ha´det dejligt så længe.

Anmeldt d. 3. marts 2019

Vi har camperet mange år rundt i Danmark, men det er slut nu vi har været på Sandskær, for her bliver vi. Det er en plads med fantastisk beliggenhed ved Genner bugt til alle aldre. På pladsen er der alt hvad en børnefamilie kan ønske sig af oplevelser. Legepladser, blodrum, el køretøjer og mooncars. Der er ligeledes mulighed for leje af både, cykler mm. Klappe kaniner, grise ja sågar heste man kan komme op på. Svimmingpool lige ved siden af. For de voksne er der skænk selv fadøl og vin, skønne orangerier man kan benytte og ganske frit høste i. En fin butik med alt det nødvendige, man lige mangler.Den omkringliggende natur er til hele familien med gåture ved skov,eng og strand samt kort sejltur til Barssøs unikke natur. Kun et par kilometer til Løjt med flere handlemuligheder og madsteder. Der er også rig mulighed for indkøb af friskfanget fisk, da mange har en lille båd og fanger så mange fisk, at de sælger af dem.Hvis man kan løsrive sig fra den harmoniske og utrolig velindrettede campingplads, med fantastiske hjælpsomme og imødekommende campingværter, så er Åbenrå og Haderslev også tæt på. Har man brug for, at koble fra og bare nyde familie og omgivelser, så skal man besøge Line og Jesper på Sandskær.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Campingplads
sandskaers, Ejer hos Sandskaer Strandcamping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. marts 2019

Mange tak for denne fine anmeldelse og beskrivelse af pladsen og dens vidunderlige omgivelser med skov, hav og strand. Lad så den sommer komme igang! :)