Anmeldt d. 7. april 2019 fra mobile enheder

Har netop været på denne plads - og det er HELT sikkert ikke sidste gang! Vinger været campister i nogle år, og vores dater på 12 sagde: “Far! Det er den bedste plads vi har været på!”

Det er tydeligt, at værtsparret, Line og Jesper elsker at drive pladsen. ALTID glade, venlige og hjælpsomme. Det smitter tydeligt af på stemningen på pladsen.
Der er mange faciliteter for børnene: Lækre legepladser, FLOT natur, og dyr at lege/kæle med.

Der er også et rigtig hyggeligt orangeri, hvor man kan “bygge” sin egen fadøl!

Hele pladsen er meget flot holdt. Der er rent over det hele, og så ligger den med en FANTASTISK udsigt, til vandet, fra rigtig mange pladser.

Der ALLER bedste anbefalinger herfra!

Dato for ophold: april 2019
Tak, 477jespere
sandskaers, Ejer hos Sandskaer Strandcamping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. april 2019

Kære Jesper og familie. Mange tak for de pæne ord. Det betyder så meget for os at I nyder jeres ferie og ophold til vores campingplads. Vi glæder os allerede til vi ses næste gang. Ha´det dejligt så længe.

Anmeldt d. 3. marts 2019

Vi har camperet mange år rundt i Danmark, men det er slut nu vi har været på Sandskær, for her bliver vi. Det er en plads med fantastisk beliggenhed ved Genner bugt til alle aldre. På pladsen er der alt hvad en børnefamilie kan ønske sig af oplevelser. Legepladser, blodrum, el køretøjer og mooncars. Der er ligeledes mulighed for leje af både, cykler mm. Klappe kaniner, grise ja sågar heste man kan komme op på. Svimmingpool lige ved siden af. For de voksne er der skænk selv fadøl og vin, skønne orangerier man kan benytte og ganske frit høste i. En fin butik med alt det nødvendige, man lige mangler.Den omkringliggende natur er til hele familien med gåture ved skov,eng og strand samt kort sejltur til Barssøs unikke natur. Kun et par kilometer til Løjt med flere handlemuligheder og madsteder. Der er også rig mulighed for indkøb af friskfanget fisk, da mange har en lille båd og fanger så mange fisk, at de sælger af dem.Hvis man kan løsrive sig fra den harmoniske og utrolig velindrettede campingplads, med fantastiske hjælpsomme og imødekommende campingværter, så er Åbenrå og Haderslev også tæt på. Har man brug for, at koble fra og bare nyde familie og omgivelser, så skal man besøge Line og Jesper på Sandskær.

Tak, Campingplads
sandskaers, Ejer hos Sandskaer Strandcamping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. marts 2019

Mange tak for denne fine anmeldelse og beskrivelse af pladsen og dens vidunderlige omgivelser med skov, hav og strand. Lad så den sommer komme igang! :)

Anmeldt d. 3. marts 2019 fra mobile enheder

Der er plads til alle, familier og enlige, unge og gamle.
Der er 3 gode legepladser, og masser SF børn st lege med.
Kiosken er velassorteret med alt fra mad til slik, husholdnings- og hygiejneartikler til Potter og pander, og alt derimellem.
Værtsparret er utrolig nærværende og hjælpsomme.
Der er ofte forskellige aktiviteter, igen for både store og små, alt fra snobrød til cafeaftener.

Dato for ophold: juni 2018
Tak, Baarstrom
Jesper L, Ejer hos Sandskaer Strandcamping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. marts 2019

Tak for den positive og søde anmeldelse. Mvh jesper

Anmeldt d. 2. marts 2019 fra mobile enheder

Vi har valgt denne plads som ligger i et naturskønt område lige ned til Genner Bugt. Byer som ligger tæt på er Aabenraa og Haderslev. Pladsen har heste, kaniner og mini grise. Naboen er Løjt feriecenter med pool og restaurant. På campingpladsen er der også butik hvor man kan købe lokal fadøl eller et glas vin som kan nydes i et af pladsens orangerier.
Jørgen, en fastligger på Bellisvej.

Tak, Jørgen M

Mange tak for den flotte anmeldelse Jørgen. Vi ses snart igen. Mvh jesper :)

Anmeldt d. 19. juli 2018 fra mobile enheder

Vi valgte af ulige årsager at tage 5 nætter på Sandskær, vi lejede luksus teltet 2 voksne og 2 stort set voksne børn,
Magen til oplevelse, service og underholdning konstant,
Dette er et must at prøve!!

Tak, BrianF564
sandskaers, Ejer hos Sandskaer Strandcamping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. august 2019

Mange tak Brian.