Fastlås den laveste pris fra disse websites
StayForLong
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 19. juli 2018 fra mobile enheder

Vi valgte af ulige årsager at tage 5 nætter på Sandskær, vi lejede luksus teltet 2 voksne og 2 stort set voksne børn,
Magen til oplevelse, service og underholdning konstant,
Dette er et must at prøve!!

Dato for ophold: juli 2018
Tak, BrianF564
sandskaers, Ejer hos Sandskaer Strandcamping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. august 2019

Mange tak Brian.

Anmeldt d. 9. november 2017

En dejlig campingplads som vi har besøgt igennem mange år. Pladsen følger med tiden og udvikler sig løbende. Der er en utrolig dejlig og stor skov tæt på pladsen til dem som værdsætter dette. Stranden er ryddet for sten så børn nemt kan være med. Indkøb i campingpladsens butik, var fint nok, men turen ind til Løjt er at foretrække.

Dato for ophold: februar 2017
Tak, lars-dkk
Jesper L, Gæsteansvarlig hos Sandskaer Strandcamping, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 8. maj 2018

Mange tak for den fine anmeldelse. Dejligt I nyder pladsen og vores faciliteter. Vi håber at få besøg af jer igen i år. De bedste hilsner til vi ses igen. :)

Anmeldt d. 25. august 2017 fra mobile enheder

En super campingplads i skøn natur. Børnevenlig, venligt personale og gode faciliteter. Campingpladsen er fint indrettet og dejlig rolig om aftenen. Vi så den skønnestes solnedgang. Der er mulighed for at sejle, bade, gå ture, cykle på Løjt Land. Kan anbefales.

Dato for ophold: august 2017
Tak, Detox79
Anmeldt d. 21. juli 2017

Lækker belligenhed helt ned til vandet. Området ved vandet fungerer rigtig godt med legeplads, boldbane og masser af bord-bænke-sæt. Stranden og badevandet er absolut også godkendt. Desuden er servicen i top.

Dato for ophold: juli 2017
Tak, mogensp36
Anmeldt d. 11. juli 2017 fra mobile enheder

Denne plads har virkelig opfyldt alle krav. Både for voksne og for vores fire børn (7-11). Pladsens beliggenhed er fantastisk med udsigt over fjorden, op af dejlig mindre skov. Der er 300m til udendørs pool som kan benyttes. Mooncarts er gratis at benytte og bad samt toiletforhold er helt sikkert i orden også. Værtsparret er meget venlige og yderst hjælpsomme med alle slags spørgsmål. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: juli 2017
4  Tak, marniman