Fastlås den laveste pris fra disse websites
Helle H

Lækkert lækkert mad og dejlige vine

4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 26. jan. 2024
Lækkert lækkert mad. Vi fik en 4-retter menu med vinmenu. Der kom rigeligt i glassene og der blev spurgt om vi ønskede mere vin hver gang. Der blev tilbudt 2. servering af hovedretten. Venligt og vidende personale. Stille og roligt tempo, uden at det blev for langtrukket.
Værelserne er af ændre dato, men der er pænt og rent (Comfort værelse)
Dato for ophold: januar 2024
5,0 ud af 5 boblerVærdi
3,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
    1.510 kr.
  • eDreams
  • Vio.com
16.1 km fra Christie's Sdr. Hostrup Kro
Gratis parkering
Luftfoto af campingpladsen og den skønne natur omkring.
14.8 km fra Christie's Sdr. Hostrup Kro
Bar/lounge
Vis flere hoteller i Aabenraa
Anmeldt d. 1. januar 2024

Kære Christie
Jeg vil i 2024 ikke være vred. Så tak fordi i satte baren så lavt til nytårs’festen’2023/2024. Det betyder resten af 2024 kun kan blive bedre. Hvis i vil bruge 2024 til at gøre jer umage, og tage jeres kunder seriøst, får i en fantastisk forretning. Måske i skal overveje brugen af gourmet middag, med lidt mere omhu, og til næste fest forsøge med en kok, der er interesseret i faget og elsker at forkæle gæster med gode oplevelser. Vinmenuen kunne profiterer af, at i spørger en der ved lidt om vin, da det ofte giver en super kombination af mad og vin.
Hvis i vil underholde med musik under middagen, så prøv venligst med en pianist/ iTunes , og ikke Elvis fra Italien.
Tak for en ´unik´ oplevelse, der gør vi ikke behøver, at komme igen.
De venligste hilsner
Kristian René Kristensen
P.s. de 2 stjerner er for dets lækre brød og det søde personale

Værelsestip: Forvent IKKE gourmet, men i jævn træt kro
Dato for ophold: december 2023
Tak, Kristian René K
Anmeldt d. 18. december 2023 fra mobile enheder

En 100 0/0 positiv oplevelse. Alt gik op i en højere enhed. Lækker-lækker mad, rigtig gode vine (og med vinmenu flere gange “opfyldning”), fantastisk god betjening af unge, smilende og friske unge mennesker. Et anbefalingsværdigt ophold. Yak.

Dato for ophold: december 2023
Tak, Erik R
Anmeldt d. 30. oktober 2023

Der blev vi da udfordret mht maden. En flot flot 6 retters vinmenu + en lille ekstra appetiser. Utroligt søde unge mennesker serverede for os og fremstod dygtige og med en god viden om, hvad de serverede. Det virkede meget overbevisende og var en supergod oplevelse. Værelserne pæne og rene, omend sengen var en kende for blød til mig. Men samlet set god value for the money. Savnede min appelsin juice til morgenmaden, men som Tyrrestrup evner man at koge et hæderligt blodkogt æg.

Værelsestip: Den store vinmenu er en god og spændende oplevelse.
Dato for ophold: oktober 2023
1  Tak, s_renmichaelm
Anmeldt d. 28. oktober 2023 fra mobile enheder

Vi købte en opgradering til et comfort værelse, men det var absolut klar til en renovering, badeværelset var et udslidt 70,er badeværelse, og sengen var alt alt for blød, lige så lækker maden var, lige så skuffende var værelset.
Der var en lugt af fugtig kælder,knækkede fliser og pletter på gulvet

Dato for ophold: oktober 2023
Tak, 483marianne
Anmeldt d. 23. september 2023 fra mobile enheder

Spotdeal m/4 retter og vinmenu, god mad og de fleste vine var også i vores smag.
Super mirgenbuffet, d8g trænger hytterne til en omfang maling og vedligehold.
Wifi er meget dårlig, og fjensynet virkede ikke, så fjern det dog.
De laver en forrygende GT.

Dato for ophold: september 2023
Tak, NielsOleL