Fastlås den laveste pris fra disse websites
Anmeldt d. 13. juli 2023

Endnu et godt ophold på Christie’s . Vi har været der flere gange, og har altid været tilfredse, så derfor glædede vi os til endnu et ophold.
Vi blev ikke skuffede. Super god mad, venligt personale og fine muligheder for st sidde ude og drikke kaffe. Et lille minus var, at vi bestilte en flaske vin fra Australien, men da vinen blev serveret var den fra Californien. Det påtalte min mand og fik den forklaring, at vinen var placeret forkert på vinkortet!
Bortset fra det var det et fint ophold, og vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: juli 2023
Tak, Birgit F
Anmeldt d. 2. juli 2023

Dejligt ophold med veltillavet mad og en skøn vinmenu, som passede perfekt til de 5 gourmet retter. Yderst venligt personale med glimt i øjet. Dejligt værelse med særdeles god plads og en lille hyggelig terrasse med stole. Stort badeværelse hvor alt virkede nyt - rent over det hele. Tøv ikke med et besøg på Christie’s.

Dato for ophold: juli 2023
Tak, lilleholm9
Anmeldt d. 14. juni 2023 fra mobile enheder

En helt perfekt oplevelse. Alt var bare i top, maden, vinen, saft menuen, og servicen. Havde store forventninger, da vi tog derned, på baggrund af hvad vi havde hørt fra andre, med de blev til fulde indfriet. Så alt i alt, kan den klart anbefales.

Dato for ophold: juni 2023
Tak, Neessen
Anmeldt d. 13. maj 2023 fra mobile enheder

Dealophold med 5 retter og vinmenu var på alle måder i orden. Det er anden gang vi besøger Christie’s og konceptet holder stadig. Maden var superlækker og rigelig, med to serveringer af hovedret. Vinmenu absolut god og vældig gavmild med opfyldning af flere af vinene - som var fint afstemt til menuen. Hotelhytten er ikke luksus, men ren og pæn med alt, hvad vi behøvede og fine senge. Hytterne ligger i en lille park lige ved siden af kroen. Dejligt, at kunne sidde ude på træterrassen i det gode vejr. Der manglede bestemt heller ikke noget på morgenbuffeten. Alt i alt en virkelig god oplevelse - og et højt gastronomisk niveau - med god værdi for pengene!

Dato for ophold: maj 2023
Tak, Mini J
Anmeldt d. 20. april 2023 fra mobile enheder

Sidder med lidt blandede følelser efter et ophold på hotellet. Det skulle starte med sønderjysk kagebord dog var der kun en kage, hvor fyldet flød ud af kagen. Lokalet og møblerne var lurvede og fyldt med pletter nogle steder var der tilfældigt smidt et lille dyreskind. Middagen den første aften var fin og personalet var søde og vidste hvilken mad det blev serveret. Dog var aperitiffen til priser der svarer til D’angleterre priser. 100 kr for et glas alkoholfri champagne. Lokalerne har utrolig dårlig akustik, så har man problemer med hørelsen er det umuligt og tale sammen. Vores værelse med terrasse var ikke overdådigt, men fungerede. Dog var der ikke varmt vand fra eftermiddag til næste morgen. Så alt i alt føler jeg nok Sdr. Hostrup er blevet lidt af en pengemaskine der er blevet lidt forsømt for ærgerligt, men sandt.

Dato for ophold: april 2023
Tak, Birthe S