Anmeldt d. 10. maj 2018

Købte et sådan spottilbud med 5 retters menu samt vine, betjening og vin var rigtig god men maden var ikke gourmet manglede noget for at være det, ligesom morgen maden var meget sparsomt, værelse var ok men et ophold der var udemærket men prisen for høj i forhold til hvad man havde forventet

Overnattede: maj 2018, rejste som par
Tak, torben32
Anmeldt d. 6. maj 2018

Havde fået et gourmetophold foræret. Mad og vin fin.
Men har aldrig i mine mange år på ophold hos kroer, hoteller oplevet så dårlig en modtagelse i receptionen! Følte os overhovedet ikke velkommen!
Havde opgraderet fra hytte til hotelværelse, Dårligt. Værelset bar præg af dårlig vedligeholdelse, store pletter på sofa og stole!!!! Kan ikke anbefales.
Adgang til 3 -programmer på TV. Godt det var fint vejr.

Værelsestip: fint spisested, glem alt om overnatning
Overnattede: maj 2018, rejste som par
1  Tak, Annelise J
Anmeldt d. 1. maj 2018 fra mobile enheder

Vi havde booket et ophold med 5 retter mad, vinmenu, overnatning og morgenmad og jeg skal live for at vi gik noget for pengene! Ekstra opfyldning af det lækreste møre kød og opfyldning af vinglas under hele middagen, der blev ikke sparet på noget! Hjemmelavet stort set alt på menuen, også morgenmaden, selv rundstykkerne. Så vi medgiver hermed vores anbefaling og kommer gerne igen en anden gang.
Vi boede på comfortværelse med dejlige bløde senge.

Overnattede: april 2018, rejste som par
1  Tak, ealoekkegaard
Anmeldt d. 29. april 2018

Vi havde to overnatninger på en spot-deal med upgrade til en suite - og der er bestemt værdi for pengene.
Både 3 og 5 retters menu med vin-menu var skønne.
Christie's ligger i et skønt område - vi havde på ankomstdagen valgt et besøg på museum i Kolding "Trapholt" - det var en skøn oplevelse og som heldagstur havde vi valgt gendarmstien - vi tog strækningen fra Sønderborg til Høruphav, med frokost fra Super Brugsen, og retur - ca. 20 km. virkelig skøn natur.

• Overnattede: april 2018, rejste som par
1  Tak, BjKl
Anmeldt d. 15. april 2018

Vi havde booket 2 overnatninger på en spot-deal og havde opgraderet til værelse på selve kroen. Utrolig venlig modtagelse og dejligt værelse med det der skulle være. Ikke prangende men rigtig pænt og rent. Eftermiddagskaffe med hjemmebagt brødtorte og den første aften en virkelig lækker 3 retters menu på meget højt niveau. Vi tilkøbte en vinmenu og det var ikke skuffende. Dejlige vine og der blev skænket 2 gange af hver vin. Serveringspersonalet var meget vidende og SÅ serviceminded. Rigtig god plads ved bordene og god plads mellem bordene. På andendagen ligeledes kaffe og kage og en skøn skøn 5 retters gourmetmenu med vine om aftenen. Lige så højt niveau som førstedagen. Lokalerne på kroen er virkelig rare og der er mulighed for at spille tennis og petanque.
Alle personaler vi mødte, var fremragende. Vi kommer igen og næste gang tager vi nok en hytte, som ser hyggelig ud.

Værelsestip: Værelserne på 1. Sal i annekset er ud til grønne områder
Overnattede: april 2018, rejste som par