196 US$
Priceline196 US$
Travelocity198 US$
Trip.com196 US$
Anmeldt d. 31. oktober 2021

Vi havde et fantastisk ophold hos jer og der var styr på alt, lige fra fint værelse hvor hunde var velkomne, venligt/smilende personale, både i receptionen og restauranterne på stedet. Maden til aften og morgen bare i særklasse. Vi vender helt sikkert tilbage en anden gang. Tak for jer alle, som var med til at gøre vores weekend ekstra dejlig

Tak, Gitte K
Helle Taulbjerg, Ejer hos Hotel Europa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. november 2021

Hej Gitte
Tusind tak for jeres super fine anmeldelse.
Hvor er det bare dejligt i har nydt hotellet og fået fantastisk service.
Det vil glæde os at byde jer velkommen igen.

Anmeldt d. 31. oktober 2021

Super dejligt sted.

Pæne og rene værelser. Særdeles service minded personale, køkkenet skal også fremhæves, da de laver særdeles lækker mad. Beliggenheden er også i top, nemlig i hjertet af Åbenrå by som i den grad overraskede positivt,

Kan kun varmt anbefale en shopping tur til Åbenrå med en overnatning eller to på dette hotel.

Tak, heididD247FX
Helle Taulbjerg, Ejer hos Hotel Europa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. oktober 2021

Hej Heidi
Tusind tak for jeres super fine anmeldelse, tak for de pæne ord hele vejen rundt.
Det glæder os i har nydt jeres ophold og vi håber at byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 24. oktober 2021

Super godt sted at overnatte og spise. Værelserne er rigtigt fine og maden rigtig god. Endvidere er serviceniveauet rigtigt højt. Så vi kan kun anbefale hotellet hvis man søger et sted at i Sønderjylland.

Tak, 2300Koebenhavn

Kære 2300Koebenhavn
Tusind tak for jeres meget fine anmeldelse.
Hvor er det bare skønt i har nydt hotellet og vores omgivelser.
Det vil glæde os at byde velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 5. september 2021 fra mobile enheder

Vi overnattede i Et lille 2 værelsers hotelværelse. Man bor ud til en trafikeret vej og sengen er en lille dobbelt seng. Ikke pengene værd sammenlignet med nyere / andre hoteller.

Dog Venligt personale, og en ok morgenmad. Jeg ville undersøge alternative muligheder en anden gang.

Dato for ophold: september 2021
Tak, S_Rost
Helle Taulbjerg, Ejer hos Hotel Europa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. september 2021

Hej S_Rost
Mange tak for jeres feedback, det er meget vigtigt for os og tak fordi i tager jer tid til at sende os jeres oplevelse.
Jeg er glad for i fik dejlig morgenmad og god betjening.
Med hensyn til jeres værelses kategori kan i altid henvende jer til os i receptionen.
Hvis muligt kan vi altid opgradere jer og sørge for i får en god nattesøvn.
Vi håber selvfølgelig at kunne hjælpe jer og byde velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 28. august 2021 fra mobile enheder

Vi besøgte Hotel Europa i Maj og havde et super hyggeligt ophold der med rigtig lækker mad og opvartning.
Det er et luksuriøst sted og restauranten serverer helt fantastisk mad og god vin.
Vi vil klart anbefale stedet og selv besøge det igen.

Dato for ophold: juni 2021
Tak, nadjavh20

Hej Nadjavh
Tusind tak for jeres meget fine anmeldelse.
Tak for jeres besøg, hvor er det bare dejligt i har haft et dejligt ophold med fantastisk mad og god service.
Det vil glæde os at byde jer velkommen igen.