Anmeldt d. 21. september 2020

En skøn ophold, dejlige omgivelser, venlig, hjælpsom og smilende personale, flot morgenbuffet, lækker mad med skønne vine. Dejligt med kaffe ig Småkager, man kan ta med på terrassen. hygge, hygge, hygge

Tak, jyttel2017
Helle Taulbjerg, Ejer hos Hotel Europa, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Hej Jytte
Mange tak for jeres meget flotte anmeldelse.
Hvor er det dejligt i har hygget jer på vores skønne hotel med lækker mad og vin.
Vi ønsker jer en skøn efterårsferie og håber at kunne byde velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 21. september 2020 fra mobile enheder

Efter endnu et besøg har vi kun godt at sige om dette hotel.

• Dejlig modtagelse i receptionen.
• Smilende og høfligt personale.
• Rigtigt godt værelse.
• Super lækker mad både i FOX and Hound og i No10.
• Dejlig stor og indbydende morgenbuffet.

Vi glæder os til vores næste besøg.

Tak, BoOgLotte

Kære Lotte og bo
Tusind tak for jeres meget fine og positive anmeldelse.
Dejligt i har nydt vores skønne hotel.
Det glæder os i har fået super service og super dejligt mad.
Vi håber at byde jer velkommen igen.
Ønsker jer en rigtig god efterårsferie.
Lone, Receptionen

Anmeldt d. 18. september 2020 fra mobile enheder

Dejligt hotel med fantastisk venligt personale, mad ud over det sædvanlige og en beliggenhed tæt på både by og natur. Et plus er desuden baren i kælderen som har øl for enhver smag. Vi kommer helt sikkert igen. Eneste minus er støjniveauet på værelser der vender ud mod hovedvejen.

Tak, 268mettel
Helle Taulbjerg, Ejer hos Hotel Europa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. september 2020

Hej Mette
Tusind tak for jeres fine anmeldelse.
Dejligt i har nydt jeres ophold hos os samt fået god mad og nydt det gigantiske udvalg i Fox & hounds.
Det vil glæde os at byde jer velkommen igen.

Anmeldt d. 13. september 2020 fra mobile enheder

Man føler sig velkommen med et stort smil i samme øjeblik man træder ind ad døren. Dejlig restaurant, god mad, fremragende betjening både til aften og morgenmad. Beliggende mellem havn og gågade i centrum. Parkeringsforhold ikke optimale.

Tak, JensOest2014

Hej Jens
Tusind tak for jeres fine, positive anmeldelse.
Hvor er det dejligt at i har nydt både vores skønne personale, fremragende service samt god mad.
Vi håber at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 8. september 2020

Dejligt hotel med dygtige og venligt personale. Man finder sig godt tilrette lige fra ankomst til afrejse.
Super restaurant med godt køkken. Morgen rigtig godt.
Parkeringspladser for smalle. Det giver let skrammer på bilen.

Tak, finnkjaerh2016

Kære Finn
Mange tak for jeres meget fine anmeldelse.
Dejligt i har nydt opholdet og restauranten.
Tak for informationen vedrørende parkering, vi anbefaler parkering på toppen af nabo bygningen, der holder man ubegrænset og gratis med masser af plads.
Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden gang.