Anmeldt d. 10. juli 2018

Vi boede to nætter hos Hotel Europa i Aabenrå.
Ved ankomst var alt klar. Værelset var rent og stort, og selvom det var et hundevenligt værelse var der ikke gået på kompromis med noget. Der var aircondition, lækker kaffe og gode, store vinduer på værelset. Det var indrettet nyt og moderne. Super lækkert værelse.

Vi havde som sagt hund med, og det var intetproblem. Alle var super venlige. Vi spiste aftensmad på terassen, så hunden kunne sidde sammen med os.

Morgenmadsbuffeten er en af de bedste, jeg har smagt. Der var alt hvad man kunne komme i tanke om. Hjemmelavet jordbærgrød, lækre wienerbrød, frugt, skyr, rundtykker, æg, bacon, pølser osv osv osv.

Jeg vil helt klart anbefale dette hotel, og hvis vi vender tilbage til området er der ingen tvivi om, hvor vi skal bo.

Vi bookede over hotellets egen hjemmeside, hvilket kostede det samme som hos booking siderne, men vi fik aftensmad mm. oven i. Så det kan godt svare sig, at tjekke deres egen side for gode tilbud.

Dato for ophold: juli 2018
Tak, Sara C
Helle T, Direktør hos Hotel Europa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. juli 2018

Kære Sara.

Tusinde tak for den meget fine anmeldelse, det betyder meget for os at du giver dig tiden til det :-)

Hvor er det fantastisk at høre, at alt har været så godt :-)

Vi håber at byde Jer velkommen en anden gang igen.

Anmeldt d. 9. juli 2018 fra mobile enheder

Vi havde 2 overnatninger i maj 17 inklusiv en 2 retters menu første aften og en 3 retters menu den anden aften, morgenmad begge morgener, dejligt værelse, sødt og venligt personale overalt, dyrt men godt, vi kommer helt sikker igen.

Dato for ophold: august 2017
Tak, ViviS3
Helle T, Direktør hos Hotel Europa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 11. juli 2018

Kære Vivi.

Tusinde tak for din fine anmeldelse :-)

Hvor er det dejligt at vide, at I har haft det godt her.

Vi glæder os til at byde Jer velkommen igen :-)

Anmeldt d. 25. juni 2018

Fin beliggenhed. Mega dejligt mad både i restaurant og pub. Dejlig terresse. Alt i alt en virkelig dejlig oplevelse. Kan varmt anbefale et ophold på dette hotel. Der var ikke noget overhovedet vi kunne klage over.

Dato for ophold: juni 2018
Tak, KurtDuhn
Helle T, Direktør hos Hotel Europa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. juli 2018

Hej Kurt.

Mange tak for din gode anmeldelse :-)

Hvor er det dejligt at vide, at I har nydt Jeres ophold her!

Vi håber at kunne byde Jer velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 19. juni 2018

Eneste Hotel i Aabenraa. Tager så også prisen for det.
Vil sige det er ikke morderne lidt nedslidt. Vandhanen virkede kun hver 5 gang.
Restaurant i kælderen burde have flere på på koncert dage, ventede 2 timer på mad der var bestilt. Flere gæster måtte gå uden mad.

Dato for ophold: april 2018
Tak, pander31
Helle T, Ejer hos Hotel Europa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. juli 2018

Hej " Pander "
Mange tak for din anmeldelse
Vi er altid glade for feed back fra vores gæster

Du har desværre fuldstændig ret i at vi den 27-04 ved Jacob Dinesen koncerten havde alt, alt for mange gæster i vores 3 restauranter.

Mine medarbejdere blev kede af at så mange af hotellets gæster ikke havde fået bestilt et bord og da alt var optaget i byen, valgte de at tage gæsterne ind, selv om vi i virkeligheden ikke kunne magte flere

Det var en forkert beslutning da ventetiden blev for lang
Det har vi selvfølgelig evalueret på og det kommer ikke til at ske igen.

Normalt har vi aldrig klager på vores restauranter, det var desværre bare en dag, hvor det gik alt for stærkt med over 200 restaurantgæster på 2 timer.
Det er heldigvis ikke hverdag for os :-)

Mange tak for denne gang. Jeg håber vi kan byde jer velkommen på en alm. rolig dag

Mange venlige hilsner
Helle Taulbjerg

Anmeldt d. 11. juni 2018

Benytter ALTID dette hotel når jeg er på de kanter. Helle er altid super hjælpsom og sød.
Fine værelser, og nemt at få ordentlig forplejning med Fox & Hounds i kælderen :-)
Dejlig kort afstand til havn og strand.

Dato for ophold: maj 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, plorentzen
Helle T, Direktør hos Hotel Europa, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. juni 2018

Hej!

Tusinde tak for din anmeldelse.

Dejligt at du altid bor her, når du er i området! :-)

Vi glæder os til at byde velkommen igen.