Anmeldt d. 9. juli 2018 fra mobile enheder

Vi havde 2 overnatninger i maj 17 inklusiv en 2 retters menu første aften og en 3 retters menu den anden aften, morgenmad begge morgener, dejligt værelse, sødt og venligt personale overalt, dyrt men godt, vi kommer helt sikker igen.

Overnattede: august 2017, rejste som par
Tak, ViviS3
Helle T, Direktør hos Hotel Europa, svarede på denne anmeldelseSvarede 11. juli 2018

Kære Vivi.

Tusinde tak for din fine anmeldelse :-)

Hvor er det dejligt at vide, at I har haft det godt her.

Vi glæder os til at byde Jer velkommen igen :-)

Anmeldt d. 25. juni 2018

Fin beliggenhed. Mega dejligt mad både i restaurant og pub. Dejlig terresse. Alt i alt en virkelig dejlig oplevelse. Kan varmt anbefale et ophold på dette hotel. Der var ikke noget overhovedet vi kunne klage over.

• Overnattede: juni 2018, rejste som par
Tak, KurtDuhn
Helle T, Direktør hos Hotel Europa, svarede på denne anmeldelseSvarede 4. juli 2018

Hej Kurt.

Mange tak for din gode anmeldelse :-)

Hvor er det dejligt at vide, at I har nydt Jeres ophold her!

Vi håber at kunne byde Jer velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 19. juni 2018

Eneste Hotel i Aabenraa. Tager så også prisen for det.
Vil sige det er ikke morderne lidt nedslidt. Vandhanen virkede kun hver 5 gang.
Restaurant i kælderen burde have flere på på koncert dage, ventede 2 timer på mad der var bestilt. Flere gæster måtte gå uden mad.

• Overnattede: april 2018, rejste som par
Tak, pander31
Helle T, Ejer hos Hotel Europa, svarede på denne anmeldelseSvarede 5. juli 2018

Hej " Pander "
Mange tak for din anmeldelse
Vi er altid glade for feed back fra vores gæster

Du har desværre fuldstændig ret i at vi den 27-04 ved Jacob Dinesen koncerten havde alt, alt for mange gæster i vores 3 restauranter.

Mine medarbejdere blev kede af at så mange af hotellets gæster ikke havde fået bestilt et bord og da alt var optaget i byen, valgte de at tage gæsterne ind, selv om vi i virkeligheden ikke kunne magte flere

Det var en forkert beslutning da ventetiden blev for lang
Det har vi selvfølgelig evalueret på og det kommer ikke til at ske igen.

Normalt har vi aldrig klager på vores restauranter, det var desværre bare en dag, hvor det gik alt for stærkt med over 200 restaurantgæster på 2 timer.
Det er heldigvis ikke hverdag for os :-)

Mange tak for denne gang. Jeg håber vi kan byde jer velkommen på en alm. rolig dag

Mange venlige hilsner
Helle Taulbjerg

Anmeldt d. 11. juni 2018

Benytter ALTID dette hotel når jeg er på de kanter. Helle er altid super hjælpsom og sød.
Fine værelser, og nemt at få ordentlig forplejning med Fox & Hounds i kælderen :-)
Dejlig kort afstand til havn og strand.

• Overnattede: maj 2018, rejste i forbindelse med forretninger
Tak, plorentzen
Helle T, Direktør hos Hotel Europa, svarede på denne anmeldelseSvarede 12. juni 2018

Hej!

Tusinde tak for din anmeldelse.

Dejligt at du altid bor her, når du er i området! :-)

Vi glæder os til at byde velkommen igen.

Anmeldt d. 10. juni 2018

Fantastisk hotel med dejlig service. Maden var utrolig lækker og spise ude på terrassen var fantastisk. Beliggenheden er virkelig god og alt kan foretages i gåafstand. Ikke sidste besøg på dette hotel

Overnattede: maj 2018, rejste som par
Tak, keklander

Hej!

Tusinde tak for din anmeldelse.

Dejligt at I har nydt Jeres miniferie her og I fik serveret lækker mad i det gode vejr :-)

Vi håber at kunne byde Jer velkommen igen