Gratis afbestilling indtil d. 30/07/21
Hotels.com142 $
CheapTickets142 $
eDreams157 $
Anmeldt d. 3. juli 2016

Jeg var i Åbenrå på grund af arbejde og havde brug for et roligt sted at overnatte. Anbefalelsværdigt. Hjælpsomme personale og gode omgivelser. Morgenmad helt i top.
Baren / spisested i kælderen værd at besøge. Så her kommer jeg gerne igen.

Værelsestip: Tal med personalet og få hjælp til at vælge det værelse der passér til dine behov
Dato for ophold: juni 2016
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, ckconnie2016
Anmeldt d. 21. juni 2016

God service, gode værelser dejligt at kunne komme ind tidlig morgen efter en lang nat til bryllup. Fantastisk lækker morgenbuffet med hurtig betjening. Lidt smalle parkeringspladser men det gik dog. Absolut en mulighed fremover.

Dato for ophold: juni 2016
Tak, jytteholm
Anmeldt d. 11. juni 2016

Super dejligt hotel. Personalet er meget hjælpsomme og altid smilende. Hotellets nye terrasse er super lækker. Maden og betjeningen i No. 10 er altid en dejlig oplevelse. Baren i kælderen er absolut også et besøg værd.

Tak, helle1024
Anmeldt d. 24. maj 2016

Meget venligt og imødekommende personale, dog var der ikke helt styr på maden. Vi havde bestilt et weekendophold, med kaffe og kage som var helt fantastisk, velkomstdrink som vi dog ikke fik, 3 retter menu, som var god, men personalet på Fox and Hounds var ikke informeret om hvad weekendopholdet gik ud på. Vi fik heller ikke kaffe efter maden. Personalet på Fox and Hounds gjorde dog alt hvad de kunne, for at kompensere og vi fik den flaske vin til maden som vi drak, gratis, grundet de mangelfulde ting. Så alt i alt en skøn oplevelse og igen meget venligst personale, både i reception og Fox and Hounds.

Værelsestip: stilfuldt og flot
Tak, berit809
Anmeldt d. 19. maj 2016

Efter et weekendophold (lørdag - mandag i pinsen) er der egentlig ikke så meget andet at sige end at jeg igen fik beskæftiget mine tidligere indtryk af Hotel Europa - TOP POINT. Jeg kommer igen :-)
Tjekker altid ind på Hotel Europa når jeg arbejdsmæssigt er nogle dage i Sdr.Jylland. Og det er en fornøjelse at komme på weekend der også og tage min veninde med så hun også kan nyde godt at den fremragende service vi altid får !!

Tak, Erik T