“Absolut lækkert”
Anmeldelse af Restaurant Bloom

Restaurant Bloom
Beskrivelse: VELKOMMEN "Restaurant Bloom" finder du i den charmerende kælder, i den gamle Redergaard, på Storetorv, lige i hjertet af Aabenraa. Om sommeren kan du nyde at sidde på torvet eller i vores hyggelige gårdhave. Vores menu indeholder retter som er sammensat af, bæredygtige og lokale råvarer. Maden er nytænkende, raffineret, vovede og smagfuld.
Anmeldt 9. august 2021

Er man ikke til café mad men til en smagsoplevelse man ikke får hver dag, er Bloom helt sikkert det rigtige sted!
Mad i topklasse, god service, hyggelig stemning til alle lejligheder og alt dette og så endda en fornuftig pris!
Jeg kommer helt sikkert igen!

1  Tak, annasophiapetersen

Anmeldt 23. juli 2021 fra mobile enheder

Vi fik hhv rødfisk og kammuslinger med en let salat og delikate blomster og skøn font. Begge var succeser. Herefter fik vi begge unghanebryst, som var veltillavet og med en smule salat, forårsløg og en lækker font. Her kunne godt være lidt mere grønt og evt. reducere kødmængden for at få balance.

2  Tak, RejseRaad1
Anmeldt 22. juli 2021

Det bliver bare ikke bedre. Spændende menukort med små retter man selv kan sammensætte. Det er så delikat. Stedet kan kun anbefales . Restauranten ligger i en gammel hyggelig kælder.

Vi fik:

laks på 2 måder
tartar (det er den bedste jeg nogen sinde har spist!)
Unghanebryst

Alt var meget meget lækkert :-)

1  Tak, BellaAabenraa
Anmeldt 21. juli 2021

Fint udvalg af forretter, hovedretter og desserter til rimelige priser på 110 kr per ret.
Flot anrettet, venligt personale, god præsentation af retterne, som var flot anrettede og med komplementerende farver, tekstur og smag.
Bestemt et besøg værd!

1  Tak, Scenic563766
Anmeldt 15. juni 2021

Vi fik hver 3 stk smørrebrød
Meget delikat og lækkert. Flot smørrebrød.
Lækre omgivelser
Perfekt betjening. Kan kun anbefales.

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, 161christab

Rejsende, der kiggede på Restaurant Bloom, kiggede også på

Har du været i Restaurant Bloom? Fortæl om dine oplevelser!