“Skuffende”
Anmeldelse af Havnegrillen

Havnegrillen
Anmeldt 6. august 2021 fra mobile enheder

Dårligste grill mad vi nogensinde har fået serveret.
Bløde pommes frites og tør grill kylling/fiskefilet.
Dette kan man ikke være bekendt og servere til den pris.

Tak, Ole D

Anmeldt 6. august 2021

Super god service. Meget venlige og imødekommende.

Hotdog med det hele smagte fantastisk der manglede intet på tilbehør.

Tak, LouiseKJensen
Anmeldt 14. juli 2021

Vores burger lignede noget som var smidt på tallerkenen og kyllingen var kold og hvis den kunne svømme så gjorde den det i mayonaise. Bollen havde fået lige rigeligt i risteren så den smagte brændt. Vores sodavand var flad i smagen, man kunne heller ikke få et tidspunkt på hvornår at maden ville være klar.
Maden var ikke pengene vær, de tog simpelhen for mange bestillinger ind så de kunne ikke følge med.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, tinaaO489JP
Anmeldt 9. maj 2021 fra mobile enheder

De tidligere ejere havde en 2. Plads i dm i hotdog. De var altid flinke og havde altid en kæk bemærkning.
Men nye forpagtere har skiftet de gode Wortmann pølser ud med lampe. Det er desværre ikke så godt. De pølser vi fik var desværre kolde i midten. Og betjeningen er mindre kundevenlige end før.

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, 187steffenh
Anmeldt 2. november 2020

Vi var et smut forbi Åbenrå og tænkte vi ville have en af de “gode” ristede hotdogs som alle nu siger de er hos havne grillen. Da vi træder ind, møder vi en dame, ikke parret som har den, men en ny medarbejder der er så skide sur man tænker lidt, mon ik vi skulle smutte igen, men nej gav det chancen og resultatet blev en sindsyg dårlig oplevelse, dårlig hotdog samt dårlig behandling. Fik nærmest en ristet hotdog smidt hen over disken, værsgo at spis!!! Nej det var sidste gang det skete, fremadrettet kan jeg anbefale cirkle k der ligger lige over for, de forstår sig i det mindste på på service. 85kr spildt!

Dato for besøg: november 2020
1  Tak, 749mortenl

Rejsende, der kiggede på Havnegrillen, kiggede også på

Har du været i Havnegrillen? Fortæl om dine oplevelser!