“Ikke godt nok”
Anmeldelse af Viva Restaurant

Viva Restaurant
Beskrivelse: Kom indenfor hos Restaurant VIVA og få en hyggelig aften med personlig betjening. Vi tilbyder retter fra hele verdenen, hvor du kan vælge alt fra en Mexicansk Fajita eller Græsk Gyros, til en Indisk Chicken Korma. Vi ligger i centrum af Aabenraa og har gode parkeringsmuligheder. Det er selvfølgelig også muligt at bestille mad ud af huset samt bestille til større selskaber.

Det var simpelthen ikke godt nok. De mikser for mange nationaliteter og maden er ikke gennemført. Vi bestilte pizza og pasta og dejen har helt rå og var noget fra frost. Vi blev alle meget syge bagefter og fik sure opstød og kvalme fornemmelser

Tak, Signe1774fk

Forfærdelig oplevelse,
Vi bestilte 3 pizzaer og en pastaret, alle pizzaer var dårlige, dejen var rå, og det tydeligt at de havde været frosne, fyldet på pizzaerne var af værste kvalitet. Pastaen var nærmest bare ren fløde og meget kvalm. Kan på INGEN måde anbefale det, det er virkelig dårlig mad

Tak, Theodor2100
Anmeldt 5. juni 2020

Bestilte til kl.18.10: Leveret kl.18.35. De glemte en portion, som blev efterleveret kl.19.00.
Besked om forsinkelsen gives ej heller på Just Eat. Når der ringes går den telefonsvareren 5-6. gange man kommer igennem.
Maden var af svingende kvalitet og må betegnes som en jævn præstation til dårlig, hvor Oksekødskormaen indholdte triste overstegte kødstykker.
Kan kun anbefale at man prøver nogle andre take aways eller møder op på restauranten, så man kan sende maden retur, når den ikke lever op til den forventede kvalitet.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, 451ren_j
Anmeldt 21. januar 2020

Fik indisk vegetar mad... Maden smagte faktisk kun af ingefær/ chili. En anden jeg spiste sammen med sagde maden ikke mindede om indisk... der var et rod af smagsoplevelser. Har spist indisk mange steder i verden og denne oplevelse var desværre en kedelig en af slagsen.

Dato for besøg: december 2019
Tak, ZoegaClausen
Anmeldt 12. december 2019

d. 11 december var vi på Viva og spise. Vi havde købt en deal, en 3 retters menu. Vi startede med et hvidløgsbrød. Det bedste jeg nogensinde har smagt. Derefter hovedretten, flot anrettet og smagte ligeså godt som den så ud. Til slut en isdessert.
Lokalet var hyggelig indrettet og høflig og god betjening. Dette bliver vores favorit restaurant i Aabenraa.

Dato for besøg: december 2019
1  Tak, peerostergaard

Rejsende, der kiggede på Viva Restaurant, kiggede også på

Har du været i Viva Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!