“God service”

Har du et billede?
Tilføj det.
Føtex Bistro
Anmeldt 11. december 2022

Vi kommer her tit og der er altid en god service og god kvalitet. det er ikke dyrt og man kan blive mæt

Dato for besøg: november 2022
Tak, Carina20002000

Anmeldt 19. september 2020 fra mobile enheder

Der var det der skulle til for at give en god morgenstarter.
Vi havde overnattet privat uden morgenmad, og faldt tilfældigt over Føtex bistro.
Friske knasende rundstykker, franskbrød og rugbrød med ost, spegepølse, hamburgerryg og marmelade.
Spis det du kan for en tyver og en kop kaffe til for samme pris.
Det kan godt være det var simpelt, men i forhold til pris og indhold var det et anbefalelses værdigt morgenmåltid. Den kunne vi sagtens hoppe på igen en anden gang.

Dato for besøg: september 2020
2  Tak, Lillearden
Anmeldt 2. november 2019

Min datter og jeg var på besøg hos Føtex bistro i åbenrå i dag den 2 november vi var oppe og få tag selv morgenmad maden er udemærket men vi skulle have juice og det havde de ikke stilt frem da vi spurgte om juice stilte de en kande frem der var beskidt og ikke særlig hygiejnisk deres glas var også beskidte så det er vi ikke tilfreds med vh Tina

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, Tina S
Anmeldt 14. oktober 2019

Maden er ganske udmærket, servicen er god, og smukt ren køkken og personale. God service. Meget lave priser.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, Harry P
Anmeldt 29. maj 2019

value for money. den samme standard, som i andre Føtex varehuse, varehuset ligger fint centralt i aabenraa.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, Jens H

Rejsende, der kiggede på Føtex Bistro, kiggede også på

Har du været i Føtex Bistro? Fortæl om dine oplevelser!