“Fremragende mad og perfekt matchende vin”
Anmeldelse af Restaurant Bind

Restaurant Bind
Køkkener: Fransk, International
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer

Vi fejrede vores bryllupsdag på Bind og havde set frem til en sublim oplevelse. Maden var fremragende med perfekt matchende vin. Køkkenet formåede at tage hensyn til allergi, de erstattede ikke blot en for en, men lavede nye kompositioner over samme ret.
Dog er der lidt malurt i bægeret, og det koster den sidste stjerne. Betjeningen var ikke skarp nok. Vi bestilte den fulde menu med tilhørende aperitif og vinmenu. Vi måtte selv efter nogen tid rykke for at få aperitiffen. Den ene tjener havde ikke helt styr på, hvem af os to, der havde allergi. Vi måtte rykke for regningen.

1  Tak, Kidaha

Anmeldt 6. juni 2020

Maden var rigtig god og vinene var perfekt afstemt. Stor ros til sommerlien for hans forklaringer og entusiasme.
Der var formentlig travlt men ventetiden for servering i starten af besøget var for lang. Måtte bede om at betale 2 gange og efter over en halv times venten gå til disken for at betale. Lidt ærgerlig for en ellers god madoplevelse.

Tak, Bent K
Anmeldt 5. juni 2020

Vi valgte 4 retter, som alle var indbydende og meget velsmagende, tilberedt med årstidens grøntsager. Et glas rødvin og et glas hvidvin var fint afstemt med maden. Stemningen er god og afslappet. Der var lidt uro omkring serveringen, men der var nok travlt. Prisen var helt i orden. Da menuen skifter over året, kommer vi helt sikkert igen på et senere tidspunkt.

Tak, Thomas T
Anmeldt 4. juni 2020

Vi kom tilfældigt forbi og fik en helt speciel god oplevelse!
Vi kommer helt sikkert igen, hvis vi får muligheden.
Fantastisk mad, helt i særklasse - de smukkeste lokaler!

Tak, Frederikke02
Anmeldt 15. marts 2020

På alle måder havde vi en fantastisk aften. Vi blev budt velkommen, allerede inden vi havde taget overtøjet af. Hele aftenen var betjeningen i top - nærværende, personlig uden at være for meget og desuden dejlig uformel.

Maden er et helt kapitel for sig selv; for os er Bind i en liga for sig. Maden i sig selv var i topklasse, men også selve sammensætningen af menuen var udsøgt. Spændende varierede retter, der var yderst velsmagende og visuelt indbydende anrettet. Alt sammen serveret opmærksomt og i et passende tempo

Vi fik en Gourmet All inklusive - og til alle retter var vinene perfekte. Her havde sommelieren virkelig gjort sit benarbejde til topkarakter. Vinene var særligt udvalgte og til hver opskænkning fulgte en interessant anekdote.

Den ene af os var på køre-vinmenu, og det fungerede også rigtig fint.

Alt i alt en dejlig aften, hvor der virkelig blev kræset om os. Vi kommer helt sikkert igen.

Tak, MetteSJU

Rejsende, der kiggede på Restaurant Bind, kiggede også på

Glücksburg, Slesvig-Holsten

Glücksburg, Slesvig-Holsten

Har du været i Restaurant Bind? Fortæl om dine oplevelser!