“Fremragende”
Anmeldelse af Restaurant Knapp

Restaurant Knapp
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer

På en dejlig solskinsdag i september sad vi udenfor og nød Carpaccio af hjemmerøget laks med et glas velsmagende hvidvin. Maden smagte fantastisk og var veltilavet. Betjeningen og omgivelser bare fantastisk. Vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: september 2020
Tak, werner42

Anmeldt 5. september 2020 fra mobile enheder

Fantastisk oplevelse for ganen. Virkelig veltillavet mad og veltilpasset vin. Betjeningen og omgivelserne helt i top. Forkælelse for alle sanser. Vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: september 2020
Tak, DortheBay
Anmeldt 23. august 2020

Rare omgivelser,personale,mad som altid.4 gode retter i den valgte menu,varmrøget laks,skindstegt multe,indbagt kalvefilet,kage med is og frugter og en velkomponeret vinmenu med kvalitetsvine og rigelig genopfyldning.
Hyggeligt med utallige flasker boblevand,der blev sablet foran Knapp ved gæsternes ankomst.Rigtig god tør spumante.
Kalder på genbesøg.

1  Tak, Koiget
Anmeldt 16. august 2020 fra mobile enheder

Hyggeligt sted- overdådigt mad & vin- dejligt som altid-proffesonel personale og ejer- kommer gerne igen.

Tak, StellaL1324
Anmeldt 10. august 2020

Skøn beliggenhed , venligt og eminent personale, herlig mad , gode vine og en uovertruffen service . Det fåes ikke bedre !
Ulemper ? Ja, det er ved at være svært at bestille et bord , da alt forståeligt nok er udsolgt !

1  Tak, Arne E

Rejsende, der kiggede på Restaurant Knapp, kiggede også på

Har du været i Restaurant Knapp? Fortæl om dine oplevelser!