Anmeldt d. 2. september 2021

Et virkelig skønt sted til at komme helt ned i gear.
Lækkert telt i den smukkeste natur med udsigt til vandet, søde værter der er der for deres gæster og lækker vegansk mad der smager fortryllende. Et sted der varmt kan anbefales når der er brug for afslapning og forkælelse.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
1  Tak, K964FSanita
Anmeldt d. 17. august 2021

Fantastisk sted, der er skabt her midt i naturen på kanten af Tåsinge. Skønne telte, hyggelige kroge, bålsteder og 'hemmelige' stier gennem krattet. Skøn plantebaseret mad, der smager og ser ud, så man ikke kan andet end at falde helt til ro. Rasmus og Linette var fantastiske værter - informerende, indlevende og varme og med en lyst til at gøre vores ophold helt særligt. Sjældent set. Vi kommer meget gerne igen :)

Værelsestip: Teltene ved vandet ligger meget naturskønt, men en lille gåtur fra hovedhuset.
1  Tak, martinsonne
Anmeldt d. 14. august 2021 fra mobile enheder

Vi tog en spontan kæreste tur og fik nogle uforglemmelige dage midt i naturen med morgenbadning, flydeøvelse og intro til vejerhold i vand, vildt lækker mad og fantastiske værter. Har sjældent sovet så godt. Hoppede på propelfly rundtur i det Sydfynske Øhav via resortet - kan varmt anbefales når man er der. Vi kommer retur.

Værelsestip: Svendborg er hyggelig
1  Tak, frederikv2013
Anmeldt d. 12. august 2021

Fabelagtig sted og oplevelser, hvor alt var gennemtænkt. Fra mad til overnatning til stisystem til aktiviteter.
Kan kun anbefales!
Blot lad være med at planlægge noget om formiddagen - det har værterne HELT styr på for dig!

Og du må ikke lade dig skræmme af prisen. Det er hver en krone værd, og mere til!

2  Tak, pernilleb309
Anmeldt d. 3. august 2021

Thorseng Nature Resort er et helt igennem SKØNT sted : den fineste atmosfære, alt er genenmført lækkert og der er tænkt på ALT.
For os lidt for mange "tidspunkter" at "overholde" ifht dagen (spisetidsrum, træninger osv) - men måske var vi bare ikke godt nok forberedte til det.

Dato for ophold: juli 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet