Fastlås den laveste pris fra disse websites
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 17. august 2021

Fantastisk sted, der er skabt her midt i naturen på kanten af Tåsinge. Skønne telte, hyggelige kroge, bålsteder og 'hemmelige' stier gennem krattet. Skøn plantebaseret mad, der smager og ser ud, så man ikke kan andet end at falde helt til ro. Rasmus og Linette var fantastiske værter - informerende, indlevende og varme og med en lyst til at gøre vores ophold helt særligt. Sjældent set. Vi kommer meget gerne igen :)

Værelsestip: Teltene ved vandet ligger meget naturskønt, men en lille gåtur fra hovedhuset.
1  Tak, martinsonne
Anmeldt d. 14. august 2021 fra mobile enheder

Vi tog en spontan kæreste tur og fik nogle uforglemmelige dage midt i naturen med morgenbadning, flydeøvelse og intro til vejerhold i vand, vildt lækker mad og fantastiske værter. Har sjældent sovet så godt. Hoppede på propelfly rundtur i det Sydfynske Øhav via resortet - kan varmt anbefales når man er der. Vi kommer retur.

Værelsestip: Svendborg er hyggelig
1  Tak, frederikv2013
Anmeldt d. 12. august 2021

Fabelagtig sted og oplevelser, hvor alt var gennemtænkt. Fra mad til overnatning til stisystem til aktiviteter.
Kan kun anbefales!
Blot lad være med at planlægge noget om formiddagen - det har værterne HELT styr på for dig!

Og du må ikke lade dig skræmme af prisen. Det er hver en krone værd, og mere til!

2  Tak, pernilleb309
Anmeldt d. 3. august 2021

Thorseng Nature Resort er et helt igennem SKØNT sted : den fineste atmosfære, alt er genenmført lækkert og der er tænkt på ALT.
For os lidt for mange "tidspunkter" at "overholde" ifht dagen (spisetidsrum, træninger osv) - men måske var vi bare ikke godt nok forberedte til det.

Dato for ophold: juli 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
1  Tak, 526dorteh
Anmeldt d. 2. august 2021

Vi tilbragte et enkelt døgn i Thorséngs smukke rammer. Fra ankomst blev vi mødt af Rasmus, der med det samme fik os til at føle os hjemme. Vi havde to børn med, som han med det samme "fangede" og vi fik en fin rundvisning på hele området. Lækre telte, dejlig mad og skønneste natur, men mest af alt skal Thorséng have stjerner af følgende grunde:

- deres gæstfrihed og rummelighed. På deres helt rolige facon får Rasmus og Linette alle til at føle sig velkomne. Thorséng er ikke det oplagte sted for børnefamilier, men Rasmus fik det på fineste vis arrangeret det, så vores børn kunne boltre sig i den lækre pool på tidspunkter, hvor der ikke var saunagus, flydeterapi eller andet spændende, som primært henvender sig til voksne.

-simpelt og lækkert. Thorséng er rent og pænt og smagfuldt indrettet - uden at være prængende. Præcis så man føler det er luksus - i tæt kontakt med naturen. Det samme gælder maden. Den virker ved første øjekast simpel, men er fuld af smagfulde lækkerier. Man føler sig hjemme og forkælet/godt opvartet på en og samme tid.

-Programmet: spændende klasser, hvor man kan udforske nye sider af sig selv. Helt klart et plus.

-og hvorfor så ikke 5 stjerner? Thorséng er stadig nyt og har måske som mange andre, lidt lidt under Corona. Der er stadig plads til at få styr på den sidste finish, men det er jeg helt sikker på Rasmus og Linette nok skal få.

Vi ville til hver en tid anbefale et ophold på Thorséng og håber på selv at vende tilbage.

Dato for ophold: juli 2021
2  Tak, 35katrineb