Fastlås den laveste pris fra disse websites
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 3. august 2021

Thorseng Nature Resort er et helt igennem SKØNT sted : den fineste atmosfære, alt er genenmført lækkert og der er tænkt på ALT.
For os lidt for mange "tidspunkter" at "overholde" ifht dagen (spisetidsrum, træninger osv) - men måske var vi bare ikke godt nok forberedte til det.

1  Tak, 526dorteh
Anmeldt d. 2. august 2021

Vi tilbragte et enkelt døgn i Thorséngs smukke rammer. Fra ankomst blev vi mødt af Rasmus, der med det samme fik os til at føle os hjemme. Vi havde to børn med, som han med det samme "fangede" og vi fik en fin rundvisning på hele området. Lækre telte, dejlig mad og skønneste natur, men mest af alt skal Thorséng have stjerner af følgende grunde:

- deres gæstfrihed og rummelighed. På deres helt rolige facon får Rasmus og Linette alle til at føle sig velkomne. Thorséng er ikke det oplagte sted for børnefamilier, men Rasmus fik det på fineste vis arrangeret det, så vores børn kunne boltre sig i den lækre pool på tidspunkter, hvor der ikke var saunagus, flydeterapi eller andet spændende, som primært henvender sig til voksne.

-simpelt og lækkert. Thorséng er rent og pænt og smagfuldt indrettet - uden at være prængende. Præcis så man føler det er luksus - i tæt kontakt med naturen. Det samme gælder maden. Den virker ved første øjekast simpel, men er fuld af smagfulde lækkerier. Man føler sig hjemme og forkælet/godt opvartet på en og samme tid.

-Programmet: spændende klasser, hvor man kan udforske nye sider af sig selv. Helt klart et plus.

-og hvorfor så ikke 5 stjerner? Thorséng er stadig nyt og har måske som mange andre, lidt lidt under Corona. Der er stadig plads til at få styr på den sidste finish, men det er jeg helt sikker på Rasmus og Linette nok skal få.

Vi ville til hver en tid anbefale et ophold på Thorséng og håber på selv at vende tilbage.

2  Tak, 35katrineb
Anmeldt d. 31. juli 2021

Her fik vi et spændende ophold med overnatning i Glamping telt på engen, lækker vegetar mad morgen-middag-aften til maven samt hyggelig snak i haven. Desuden også gode input til krop&sjæl med engagerede trænere i varmtvandsbassinet og på yoga måtterne.

2  Tak, Tine0e
Anmeldt d. 27. juli 2021

Vi troede at vi "bare" havde bestilt en overnatning i et tree-tent og mad, men....
vi fik så meget mere. Vi fik en fantastisk og meget personlig velkomst til Thorseng med fortælling om stedet og historien. Maden var fantastisk og veltillavet og meget anderledes. Kokken fortalte om maden og om hvorfor han var kommet til at lave den slags mad. Efter overnatningen i teltet var der mulighed for en fælles morgendukkert i havet - den sprang vi dog over til fordel for en halv time mere i soveposen. Derefter spændende morgenmad og (som en del af opholdet) mulighed for at deltage i 2 kurser/seancer omkring flydeterapi og vejrhold. Meget spændende og givende.
Alt i alt et meget spændende og anderledes ophold end forventet. Kan klart anbefales. Det virker lidt dyrt når man først ser det, men det indeholder mere end det man lige ser.

Dato for ophold: juni 2021
2  Tak, bjarnelauridsen
Anmeldt d. 25. juli 2021 fra mobile enheder

Rasmus og Linette er særdeles imødekommende og velmenende når de byder en velkommen hjem til deres et år gamle resort. Der er langt mange kræfter i for at få det hele til at fremstå flot og indbydende. De er ildsjæle, lige som kokken der tilberedte velsmagende vegetarisk mad til os med masser af nærvær.vi havde lidt svært ved at finde stedet, fordi der kun er skiltet til Gymnastikhuset, og. I havde booket på Thórseng Resort!
Det kan virke lidt overvældende at blive modtaget på den måde, men der er plads til at trække sig, hvis man vil det, fx tage maden med sig ned til teltet. Det var måske især forvirrende fordi der fandtes et program som vi bare ikke vidste at vi skulle have modtaget. Da vi fik det, var mange ting nemmere.
Vi var ikke forberedt på at der eksisterede en masse tanker bag den gluten- og sukkerfri diæt, men jeg undrede mig over at man uden problemer kunne få fuldoktan kaffe fra espressomaskine, men ikke koffeinfri kaffe eller bare en kop te. Når man er tedrikker, er det svært at undvære sit kick, men heldigvis rejser jeg ofte selv med nogle breve god, økologisk te, så jeg klarede mig igennem et døgn på den måde. Der kunne også godt være en mulighed for at søde kaffe/te uden at skulle spørge efter det (ikke så inkluderende, synes jeg).
Vi fik også en hel del at vide om stedets virksomhedsplaner, hvilket jeg ikke fandt relevant for en enkelt, privat overnatning.
Teltene er flotte med mulighed for at se på stjernehimlen. Der skal stadig finpudses lidt, sådan at der fx er batteri i de pandelamper som er hængt frem - god pointe, for der er mørkt om natten. Det ville også være skønt med en flaske vand i teltets vinkøleskab ud over øl og druesaft.
Det var et meget anderledes ophold hvor der mangler lidt før man er helt skarpe på hvad man vil fokusere på, og prismæssigt nok til den noget dyre side.

Værelsestip: Tag selv te og vandflasker med.
Dato for ophold: juni 2021
Tak, Lene_Torp_Aakesson