Fastlås den laveste pris fra disse websites
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 31. juli 2021

Her fik vi et spændende ophold med overnatning i Glamping telt på engen, lækker vegetar mad morgen-middag-aften til maven samt hyggelig snak i haven. Desuden også gode input til krop&sjæl med engagerede trænere i varmtvandsbassinet og på yoga måtterne.

Dato for ophold: juli 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
2  Tak, Tine0e
Anmeldt d. 27. juli 2021

Vi troede at vi "bare" havde bestilt en overnatning i et tree-tent og mad, men....
vi fik så meget mere. Vi fik en fantastisk og meget personlig velkomst til Thorseng med fortælling om stedet og historien. Maden var fantastisk og veltillavet og meget anderledes. Kokken fortalte om maden og om hvorfor han var kommet til at lave den slags mad. Efter overnatningen i teltet var der mulighed for en fælles morgendukkert i havet - den sprang vi dog over til fordel for en halv time mere i soveposen. Derefter spændende morgenmad og (som en del af opholdet) mulighed for at deltage i 2 kurser/seancer omkring flydeterapi og vejrhold. Meget spændende og givende.
Alt i alt et meget spændende og anderledes ophold end forventet. Kan klart anbefales. Det virker lidt dyrt når man først ser det, men det indeholder mere end det man lige ser.

Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
2  Tak, bjarnelauridsen
Anmeldt d. 25. juli 2021 fra mobile enheder

Rasmus og Linette er særdeles imødekommende og velmenende når de byder en velkommen hjem til deres et år gamle resort. Der er langt mange kræfter i for at få det hele til at fremstå flot og indbydende. De er ildsjæle, lige som kokken der tilberedte velsmagende vegetarisk mad til os med masser af nærvær.vi havde lidt svært ved at finde stedet, fordi der kun er skiltet til Gymnastikhuset, og. I havde booket på Thórseng Resort!
Det kan virke lidt overvældende at blive modtaget på den måde, men der er plads til at trække sig, hvis man vil det, fx tage maden med sig ned til teltet. Det var måske især forvirrende fordi der fandtes et program som vi bare ikke vidste at vi skulle have modtaget. Da vi fik det, var mange ting nemmere.
Vi var ikke forberedt på at der eksisterede en masse tanker bag den gluten- og sukkerfri diæt, men jeg undrede mig over at man uden problemer kunne få fuldoktan kaffe fra espressomaskine, men ikke koffeinfri kaffe eller bare en kop te. Når man er tedrikker, er det svært at undvære sit kick, men heldigvis rejser jeg ofte selv med nogle breve god, økologisk te, så jeg klarede mig igennem et døgn på den måde. Der kunne også godt være en mulighed for at søde kaffe/te uden at skulle spørge efter det (ikke så inkluderende, synes jeg).
Vi fik også en hel del at vide om stedets virksomhedsplaner, hvilket jeg ikke fandt relevant for en enkelt, privat overnatning.
Teltene er flotte med mulighed for at se på stjernehimlen. Der skal stadig finpudses lidt, sådan at der fx er batteri i de pandelamper som er hængt frem - god pointe, for der er mørkt om natten. Det ville også være skønt med en flaske vand i teltets vinkøleskab ud over øl og druesaft.
Det var et meget anderledes ophold hvor der mangler lidt før man er helt skarpe på hvad man vil fokusere på, og prismæssigt nok til den noget dyre side.

Værelsestip: Tag selv te og vandflasker med.
Tak, Lene_Torp_Aakesson
Anmeldt d. 25. juli 2021

Dejligt afslappende og berigende ophold.
Skønt sted, med god mad, flere spændende aktiviteter og behandlinger. Endda med flyvetur.
Vi følte os hjemme og kommer meget gerne igen en anden gang, forhåbentlig snart:)

Dato for ophold: juli 2021
1  Tak, 703pernilleh
Anmeldt d. 20. juli 2021 fra mobile enheder

Super lækkert familie sted i de helt rigtige omgivelser, Med skov og strand.
For de kræsne der gerne vil opleve naturen i et trygt miljø, og virkelig komme ned i gear.

Kvalitets telte og gode senge.
Og en “skør” kok som kan lave mad der virkelig smager.
Et super koncept med nogen aktiviteter, der er værd at prøve.
Profesionelle folk og dygtige massører

Værelsestip: Sørg for at prøve deres 2 morgen aktiviteter. Det er nogen meget dedikeret undervisere. Lad mobilen blive i bilen. Og oplev stedet.
1  Tak, Kim Bredegaard K