Anmeldt d. 25. juli 2021 fra mobile enheder

Rasmus og Linette er særdeles imødekommende og velmenende når de byder en velkommen hjem til deres et år gamle resort. Der er langt mange kræfter i for at få det hele til at fremstå flot og indbydende. De er ildsjæle, lige som kokken der tilberedte velsmagende vegetarisk mad til os med masser af nærvær.vi havde lidt svært ved at finde stedet, fordi der kun er skiltet til Gymnastikhuset, og. I havde booket på Thórseng Resort!
Det kan virke lidt overvældende at blive modtaget på den måde, men der er plads til at trække sig, hvis man vil det, fx tage maden med sig ned til teltet. Det var måske især forvirrende fordi der fandtes et program som vi bare ikke vidste at vi skulle have modtaget. Da vi fik det, var mange ting nemmere.
Vi var ikke forberedt på at der eksisterede en masse tanker bag den gluten- og sukkerfri diæt, men jeg undrede mig over at man uden problemer kunne få fuldoktan kaffe fra espressomaskine, men ikke koffeinfri kaffe eller bare en kop te. Når man er tedrikker, er det svært at undvære sit kick, men heldigvis rejser jeg ofte selv med nogle breve god, økologisk te, så jeg klarede mig igennem et døgn på den måde. Der kunne også godt være en mulighed for at søde kaffe/te uden at skulle spørge efter det (ikke så inkluderende, synes jeg).
Vi fik også en hel del at vide om stedets virksomhedsplaner, hvilket jeg ikke fandt relevant for en enkelt, privat overnatning.
Teltene er flotte med mulighed for at se på stjernehimlen. Der skal stadig finpudses lidt, sådan at der fx er batteri i de pandelamper som er hængt frem - god pointe, for der er mørkt om natten. Det ville også være skønt med en flaske vand i teltets vinkøleskab ud over øl og druesaft.
Det var et meget anderledes ophold hvor der mangler lidt før man er helt skarpe på hvad man vil fokusere på, og prismæssigt nok til den noget dyre side.

Værelsestip: Tag selv te og vandflasker med.
Dato for ophold: juni 2021
Tak, Lene_Torp_Aakesson
Anmeldt d. 25. juli 2021

Dejligt afslappende og berigende ophold.
Skønt sted, med god mad, flere spændende aktiviteter og behandlinger. Endda med flyvetur.
Vi følte os hjemme og kommer meget gerne igen en anden gang, forhåbentlig snart:)

1  Tak, 703pernilleh
Anmeldt d. 20. juli 2021 fra mobile enheder

Super lækkert familie sted i de helt rigtige omgivelser, Med skov og strand.
For de kræsne der gerne vil opleve naturen i et trygt miljø, og virkelig komme ned i gear.

Kvalitets telte og gode senge.
Og en “skør” kok som kan lave mad der virkelig smager.
Et super koncept med nogen aktiviteter, der er værd at prøve.
Profesionelle folk og dygtige massører

Værelsestip: Sørg for at prøve deres 2 morgen aktiviteter. Det er nogen meget dedikeret undervisere. Lad mobilen blive i bilen. Og oplev stedet.
Dato for ophold: juni 2021
1  Tak, Kim Bredegaard K
Anmeldt d. 19. juli 2021

Virkelig dejligt sted omgivet af den skønneste fynske natur. God mad, god service, interessante afspændingstilbud og god overnatning i telte med udsigt til engen. Vi kan varmt anbefale det og kommer helt sikkert igen snart.

Dato for ophold: juli 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
1  Tak, tanyalindkvist
Anmeldt d. 12. juli 2021

Det er de ord, som vi bliver mødt af, da Rasmus tager imod os i indgangen. Og det er virkeligheden ret rammende for den følelse man får på Thorséng - følelsen af at være kommet hjem. Af med skoene og så en hurtig vejledning i, hvordan espressomaskinen virker, så man selv kan brygge en kop, når man har lyst. Derefter total afslapning i den skønne natur, varmtvandbassinet, til flydeterapi og åndedrætstræning med en verdensmester. Næret af økologisk, glutenfri, vegansk og sukkerfri kost. Tak er et fattigt ord. Tak Rasmus, Linette, Stig, Benny, Lea og resten af det fantastiske og inspirerende team! Vi kommer snart hjem igen! :)

2  Tak, _mathjorgensen