Anmeldt d. 25. juli 2021

Dejligt afslappende og berigende ophold.
Skønt sted, med god mad, flere spændende aktiviteter og behandlinger. Endda med flyvetur.
Vi følte os hjemme og kommer meget gerne igen en anden gang, forhåbentlig snart:)

1  Tak, 703pernilleh
Anmeldt d. 20. juli 2021 fra mobile enheder

Super lækkert familie sted i de helt rigtige omgivelser, Med skov og strand.
For de kræsne der gerne vil opleve naturen i et trygt miljø, og virkelig komme ned i gear.

Kvalitets telte og gode senge.
Og en “skør” kok som kan lave mad der virkelig smager.
Et super koncept med nogen aktiviteter, der er værd at prøve.
Profesionelle folk og dygtige massører

Værelsestip: Sørg for at prøve deres 2 morgen aktiviteter. Det er nogen meget dedikeret undervisere. Lad mobilen blive i bilen. Og oplev stedet.
Dato for ophold: juni 2021
1  Tak, Kim Bredegaard K
Anmeldt d. 19. juli 2021

Virkelig dejligt sted omgivet af den skønneste fynske natur. God mad, god service, interessante afspændingstilbud og god overnatning i telte med udsigt til engen. Vi kan varmt anbefale det og kommer helt sikkert igen snart.

Dato for ophold: juli 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
1  Tak, tanyalindkvist
Anmeldt d. 12. juli 2021

Det er de ord, som vi bliver mødt af, da Rasmus tager imod os i indgangen. Og det er virkeligheden ret rammende for den følelse man får på Thorséng - følelsen af at være kommet hjem. Af med skoene og så en hurtig vejledning i, hvordan espressomaskinen virker, så man selv kan brygge en kop, når man har lyst. Derefter total afslapning i den skønne natur, varmtvandbassinet, til flydeterapi og åndedrætstræning med en verdensmester. Næret af økologisk, glutenfri, vegansk og sukkerfri kost. Tak er et fattigt ord. Tak Rasmus, Linette, Stig, Benny, Lea og resten af det fantastiske og inspirerende team! Vi kommer snart hjem igen! :)

2  Tak, _mathjorgensen
Anmeldt d. 20. juni 2021

Tænk, at der findes sådan et sted i lille Danmark. Vidunderlig natur, vidunderlig mad, vidunderlige mennesker, der med hjertet driver dette sted. Man kommer helt ned i gear og ovenikøbet med fantastiske wellness oplevelser for krop og sjæl. Det var første gang, men bestemt ikke sidste gang

Dato for ophold: juni 2021
Tak, Bindsley