Fastlås den laveste pris fra disse websites
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 20. juli 2021 fra mobile enheder

Super lækkert familie sted i de helt rigtige omgivelser, Med skov og strand.
For de kræsne der gerne vil opleve naturen i et trygt miljø, og virkelig komme ned i gear.

Kvalitets telte og gode senge.
Og en “skør” kok som kan lave mad der virkelig smager.
Et super koncept med nogen aktiviteter, der er værd at prøve.
Profesionelle folk og dygtige massører

Værelsestip: Sørg for at prøve deres 2 morgen aktiviteter. Det er nogen meget dedikeret undervisere. Lad mobilen blive i bilen. Og oplev stedet.
1  Tak, Kim Bredegaard K
Anmeldt d. 19. juli 2021

Virkelig dejligt sted omgivet af den skønneste fynske natur. God mad, god service, interessante afspændingstilbud og god overnatning i telte med udsigt til engen. Vi kan varmt anbefale det og kommer helt sikkert igen snart.

Dato for ophold: juli 2021
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med hotellet
1  Tak, tanyalindkvist
Anmeldt d. 12. juli 2021

Det er de ord, som vi bliver mødt af, da Rasmus tager imod os i indgangen. Og det er virkeligheden ret rammende for den følelse man får på Thorséng - følelsen af at være kommet hjem. Af med skoene og så en hurtig vejledning i, hvordan espressomaskinen virker, så man selv kan brygge en kop, når man har lyst. Derefter total afslapning i den skønne natur, varmtvandbassinet, til flydeterapi og åndedrætstræning med en verdensmester. Næret af økologisk, glutenfri, vegansk og sukkerfri kost. Tak er et fattigt ord. Tak Rasmus, Linette, Stig, Benny, Lea og resten af det fantastiske og inspirerende team! Vi kommer snart hjem igen! :)

Dato for ophold: juli 2021
2  Tak, _mathjorgensen
Anmeldt d. 20. juni 2021

Tænk, at der findes sådan et sted i lille Danmark. Vidunderlig natur, vidunderlig mad, vidunderlige mennesker, der med hjertet driver dette sted. Man kommer helt ned i gear og ovenikøbet med fantastiske wellness oplevelser for krop og sjæl. Det var første gang, men bestemt ikke sidste gang

Tak, Bindsley
Anmeldt d. 18. juni 2021 fra mobile enheder

Lækkert, roligt sted. Var her på en skøn sommerdag så indendørs faciliteter kender jeg ikke
Vi 3 veninder blev SÅ venligt mødt med kaffe mens vi ventede på madkurv vi kunne tage med til stranden. Her badede og snakkede vi i nogle timer. Tilbage på stedet blev vi mødt ned kaffe og kage. Hygge og omsorg.
Vi vender helt sikkert tilbage både en ny sommerdag. Men også en kold vinterdag for at opleve indendørs wellness.

Tak, BirtheM26