“Ad libitum”
Anmeldelse af Sushistuen

Sushistuen
Anmeldt 28. august 2018

Sushistuen har et koncept med sushi ad libitum, hvor man får en spiseseddel dog ikke med alle retter fra menukortet men dog rigtig mange og flere end man kan spise. Man krydser af og så er det bare vente på at forkæle dine smagsløg

Tak, Robert A

Anmeldt 31. juli 2018 fra mobile enheder

Googlede og fandt SushiStuen, det så ok ud.

Spiste Ad Libitum, ved godt at der ofte er reduceret menu, men den her var noget mangelfuld... næsten alt det gode var fjernet fra kortet.

Betjeningen havde ikke synderlig meget at lave, alligevel tog det uforholdsmæssigt lang tid før vi blev betjent. Dette gjaldt både ved bestilling og levering af maden.

Priserne i den høje ende kombineret med ovenstående giver en 3’er.

1  Tak, Christian Phili... J
Anmeldt 3. januar 2018 fra mobile enheder

Hvis man vil have god sushi er det her stedet Af tag hen det er lækker råvare og det smager fantastisk det er et meget hyggeligt sted

Tak, Troels C
Anmeldt 26. oktober 2017

Vi havde lyst til noget let og friskt og valget faldt pp sushi. Sushistuen skulle afprøves og vi blev på ingen skuffet. Sushistuen serverer noget at det bedste sushi vi har smagt. Lækkert, friskt, varieret, delikat!

Tak, Frederik L
Anmeldt 14. oktober 2017 fra mobile enheder

Hurtig aftensmad en fredag aften, hvor vi var heldige at få det sidste bord. Valgte en “classic” menu, da fruen anså “spis-hvad-du-kan” som alt for dyrt... med lidt ekstra bestilling (da hun var mere sulten efter endt måltid) endte det sikkert på samme beløb.

Frisk fisk, fint anrettet og næsten mere fokus på at undgå madspild i forhold til anretning. Det bliver der ikke lagt skjul på, hvilket kræver stor ros. Endestykket af sushirullen smager også af sushi!

Her kommer vi sikkert igen, når vi vil spise almindeligt sushi og glæde os over en god service fra de ansatte.

Tak, Per Gammeltoft J

Rejsende, der kiggede på Sushistuen, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Sushistuen? Fortæl om dine oplevelser!