“Fermragende”

Køkkener: Bar
Velegnet til: Lokalt køkken, Forretningsmøder, Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 10. september 2018

Vi var en gruppe på 11 middelalderene håndværker, der havde bestilt middag i Marta stuen. Vi sad i enestående omgivelser, og fik en masse dejlig mad, de færreste af os smagte de sidste retter, da vi var prop mætte. Under middagen kom værten, og underholdte med anekdoter fra stedet, og der var mange, og gode. Jeg kan ikke forestille mig et bedre sted til sådan et arrangement.

Dato for besøg: september 2018
Tak, Gert H

Anmeldt 3. september 2018 fra mobile enheder

Super service i de hyggeligste omgivelser. Typisk cafe mad af god kvalitet. Beliggenheden er central midt på gågaden og med siddepladser udenfor er der fin mulighed for at snuppe lidt hurtig mad udendørs i godt vejr.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Lene J
Anmeldt 28. august 2018 fra mobile enheder

Spændende spisested bl. a. med populære retter i Børsens egen specielle fortolkning. Inspirerende lokaler hvor indretningen spejler tidligere brug.

Tak, Jesper B
Anmeldt 26. august 2018 fra mobile enheder

Restaurant med nogle klassiske drinks på kortet, som helt igennem er lavet med de rigtige ingredienser samt temperatur.
De har nogle ret sjove og hyggelige udendørs “alkover” med varmelegmer og lys, så man kan nyde sin bestilling udendørs, når vejret ellers er til indendørs.

Tak, Torbjorn2015
Anmeldt 19. august 2018 fra mobile enheder

Vi var en stor flok venner på omkring 20 personer, der spiste det store kolde bord en fredag aften i lokalet SS MARTHA. Det var en stor oplevelse, og det blev endnu bedre af at ejeren fortalte om stedet og historien. Maden var virkelig god, vi kunne slet ikke spise alt den skønne dag der blev sat bordet.
Ovenpå lokalet SS MARTHA, er der et John Mogensen museum som også er ganske sjovt at se. Hele vores store selskab, nød en fantastisk lørdag aften.

Tak, Mette_IK

Rejsende, der kiggede på Restaurant Borsen, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer
Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Restaurant Borsen? Fortæl om dine oplevelser!