“Overraskende godt”

Køkkener: Bar
Velegnet til: Lokalt køkken, Forretningsmøder, Romantisk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 7. juli 2016 fra mobile enheder

Utrolig stemningsfuld pub/bar/cafe!!! Her kan man vælge at sidde ude i næsten alt slags vejr eller inde i de interessante og hyggelige lokaler i flere niveauer. Maden er super lækker, frisk og veltilberedt og udvalget stort for en pub-menu. Servicen super god. Er man i Svendborg skal man helt bestemt lægge vejen forbi her til et godt glas eller en lækker burger!!!

Dato for besøg: juli 2016
Tak, CopeDK

Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Vi prøvede den store men hyggelige restaurants brunchbuffet og den bedømmer vi til "dådigt". - jamen er der noget der hedder det? Nej næppe, men i Horsens hvor vi kommer fra, kan man få en "overdådig" brunch/frokost for 129,-kr. og den kan Børsens til 155,-kr desværre ikke måle sig med, så den er kun "dådig"! Dog er de 155 kr med drikkevarer. Det er den i Horsens ikke.

Det meste af maden var ok, men lidt på det jævne. Der var heldigvis frisk hjemmebagt brød, der desværre ikke var skåret ordentlig ud. Af andre højdepunkter kan nævnes en rigtig god gorgonzola, gode kager og fri juice, (Altså med fri opfyldning) men de scramplede æg virkede til at være fremstillet af pulver i stedet for friske æg.

Vi blev mætte men ikke begejstrede!

Dato for besøg: juli 2016
Tak, taush2015
Anmeldt 23. juni 2016

Var på besøg i Svendborg og har før fået en fin behandling på Børsen. Denne gang ingen undtagelse, nu var det vejr til at sidde udenfor med en lille byge ellers solskin. Og her kommer deres nye overdækkede 4 personers borde helt til sin ret, hvert bord med separat lys og varme i loftet, simpelthen godt fundet på. Deres pariserbøf smager bare fantastisk og noget dejligt øl fra Murphy. Dejligt besøg. Vi kommer snart igen. Vi bor i Esbjerg.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Flemming T
Anmeldt 15. juni 2016 fra mobile enheder

Vi var 5 vandre trætte venner der kom ind på Børsen. Det er hyggelige lokaler med engelsk, lokalt og lidt gammeldags snit. Vi fik alle 5 brunch, med 1 kop kaffe og juice ad libitum med i prisen på 145 kr. Der var et pænt udvalg men æg, pølser og frikadeller var meget kedelige. Der skal stramme lidt op. Betjeningen var sød og venlig.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, pzimmer
Anmeldt 15. juni 2016 fra mobile enheder

Maden var ok og betjeningen var også fin, der var god plads dog er det lidt mørkt inde for, i godt vejr kan man sidde uden for dette er perfekt
Pris ok

Dato for besøg: maj 2016
Tak, 837olef

Rejsende, der kiggede på Restaurant Borsen, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Restaurant Borsen? Fortæl om dine oplevelser!