“Brunch”

Køkkener: Bar
Velegnet til: Romantisk, Familier med børn, Forretningsmøder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Virkelig god brunch, hvor du selv sammensætter efter hvor sulten du er. God kaffe latte som kan tilkøbes. Er du medlem af ældresagen får du her 25% rabat, men kun på maden ved at fremvise medlemskort.

Tak, ssj1964

Anmeldt 2. august 2021 fra mobile enheder

Dejligt sted, super mad og virkelig den sødeste og mest opmærksomme tjener, selvom der var proppet. Og de havde utroligt travlt. Vi spiste frokost. Sad hvor markisen delte sig udenfor og da et andet bord blev ledigt, kom tjeneren straks og spurgte om ikke vi ville have det andet bord.
Kan meget varmt anbefales.

Tak, B1469CFchristianh
Anmeldt 28. juli 2021 fra mobile enheder

Lækker mad, super betjening og masser af mennesker - vi kommer absolut igen en anden gang.
Virkelig veltillavet - og smilende personale

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Nanna L
Anmeldt 27. juli 2021

Ikonisk dejligt sted, med masser af god mad. klassisk Cafe, med et ok vinkort.
Maden er super tilberedt, man kan altid finde noget. men som oplevelse
er det super godt, både til frokost, og aften.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 413ulrikn
Anmeldt 26. juli 2021

Vi var der 2 gange til frokost, så anden gang var fordi vi mente at første gang var en susses.
Det er typiske cafe retter til frokost, store portioner og veltillavet. man er ikke i tvivl om det er et godt sted der var mega fyldt med kunder, men alligevel havde personalet tid til en lille snak og et smil.

Et sted vi gerne anbefaler !

Tak, TorbenO

Rejsende, der kiggede på Under Uret, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer
Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Under Uret? Fortæl om dine oplevelser!