“God let frokost”

Køkkener: Bar
Velegnet til: Familier med børn, Forretningsmøder, Lokalt køkken, Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 7. september 2020

Solen skinnede, og vi besluttede os for en let frokst på det indbydende spisested.
Vi fik en smilende og imødekommende velkomst. Bestilte koldt røget laks sammen en dejlig kold Odense Classic. Laksen var flot anrettet og smagte fantastisk med garnituren.

Dato for besøg: september 2020
Tak, Pristed

Anmeldt 21. august 2020 fra mobile enheder

Skøn aftensmad med den bedste servering af Amanda, der bare var så opmærksom, sød og smilende.Vi fik en hurtig betjening og mad og drikke kom så hurtigt og var lækker og vel tilberedt.Dejlig oplevelse og skønt at se, at der var mange mennesker og alligevel var der god afstand imellem gæsterne og gode og synlige afspritningsmuligheder.

Tak, MKR1966
Anmeldt 16. august 2020 fra mobile enheder

Altid et dejligt sted at komme og god betjening. Maden lever op til prisen.
Altid imødekommende og spørger ind til oplevelsen af at være der. Kæmpe anbefaling

Tak, carolinejensen123
Anmeldt 7. august 2020 fra mobile enheder

Virkeligt hyggeligt sted med lækker mad og søde unge tjenere. Vi bestilte Under Urets Pastaret og fik til fulde vores forventninger indfriet. Lækker pastaret med grillede grøntsager og sprødstegt kyllingefilet ovenpå.
Til dessert valgte vi chokoladekager med flydende midte og is - også virkelig lækkert.
God mad og god stemning - vi kommer helt sikkert igen, hvis vi kommer på de kanter.

Tak, 848elseb
Anmeldt 3. august 2020

Venligt og dygtigt ungt personale. OK ventetid. Men alt for lidt mad til prisen og for dyre drikkevarer. Gennemsnitlig main stream mad. Kedeligt gågademiljø. Flot indenfor.

Tak, AndreasKj2013

Rejsende, der kiggede på Under Uret, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer
Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Under Uret? Fortæl om dine oplevelser!