“Lækker mad og god betjening”
Anmeldelse af Under Uret

Under Uret
Køkkener: Bar
Velegnet til: Romantisk, Familier med børn, Forretningsmøder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Udendørsservering, Reservationer
Anmeldt 6. juli 2020 fra mobile enheder

Vi kunne se, at de havde travlt, men tjenerne var utrolig søde. Og vidste noget om både øl og vin.
Maden var god - vi fik hhv. ribeyesteak, som var mør, og unghanebryst, som var med lækker sauce, gode grøntsager og brasede kartofler.
Det er ikke gourmetmad, men mindre kan bestemt også gøre det.
Vi afsluttede middagen med en veltillavet Dark 'n Stormy.

Tak, Hillgaard

Anmeldt 6. juli 2020 fra mobile enheder

Jeg giver jer anmeldelsen frygtelig i dag - det er sgu ik iorden, at blive fortalt i døren, at i “desværre” ikke havde det bord vi havde booket alligevel - men vi kunne sidde ude i regnen med to børn og en dame på 93 år - Det kan gøres bedre! Selv i en travl sommer corona tid!

Tak, peterwilsted
Anmeldt 4. juli 2020 fra mobile enheder

Vil du have god smørrebrød, sød betjening og hyggelige lokaler, så skal du vælge café Under Uret. Friske råvarer ved både smørrebrød samt cæsar salat. En voksen mand bliver godt mæt af tre stykker smørrebrød, der alle er tæt bygget op af fyld, pynt og ekstra grønt. Vi kommer retur!

Tak, KrissyWade
Anmeldt 1. juli 2020 fra mobile enheder

Gik herind for at spise frokost. Blev hurtigt mødt af en smilende tjener. Men der gik alt for lang tid inden vi fik vores mad. Maden så indbydende ud og smagte lækkert men ikke den lange ventetid værd.

Tak, a9ta61
Anmeldt 28. juni 2020

Vi fik en smilende modtagelse og en hurtig klargøring af bordet som vi overtog med lidt brugt service. Hurigt bestilling af drikkevarer mens vi gennemgik menukortet. Vi spiste en clubsandwich og en grillet spicy steak og fik lidt god vin til. Super lægget med hurtig servering selvom der næsten var fuldt hus.

Dato for besøg: juni 2020
Tak, René F

Rejsende, der kiggede på Under Uret, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer
Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Under Uret? Fortæl om dine oplevelser!