“Svendborgs bedste smørrebrød ”
Anmeldelse af Under Uret

Under Uret
Køkkener: Bar
Velegnet til: Romantisk, Familier med børn, Forretningsmøder, Lokalt køkken
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Udendørsservering, Reservationer

Vil du have god smørrebrød, sød betjening og hyggelige lokaler, så skal du vælge café Under Uret. Friske råvarer ved både smørrebrød samt cæsar salat. En voksen mand bliver godt mæt af tre stykker smørrebrød, der alle er tæt bygget op af fyld, pynt og ekstra grønt. Vi kommer retur!

Tak, KrissyWade

Anmeldt 1. juli 2020 fra mobile enheder

Gik herind for at spise frokost. Blev hurtigt mødt af en smilende tjener. Men der gik alt for lang tid inden vi fik vores mad. Maden så indbydende ud og smagte lækkert men ikke den lange ventetid værd.

Tak, a9ta61
Anmeldt 28. juni 2020

Vi fik en smilende modtagelse og en hurtig klargøring af bordet som vi overtog med lidt brugt service. Hurigt bestilling af drikkevarer mens vi gennemgik menukortet. Vi spiste en clubsandwich og en grillet spicy steak og fik lidt god vin til. Super lægget med hurtig servering selvom der næsten var fuldt hus.

Tak, René F
Anmeldt 22. juni 2020 fra mobile enheder

Gik en tur rundt i byen (er ikke fra byen) - kom forbi dette sted. Vejret var i top, og de har et skønt ude sidde sted. Vi fik nachos til deling samt et glas vin og en lokal øl(svendborgsund bryghus). Frisk betjening, et dejligt sted.

Tak, U6771GGcharlottes
Anmeldt 15. juni 2020 fra mobile enheder

Ualmindelig langsom og sløv betjening.
Maden var særdeles dårlig.
Måtte bede om kaffe samt regning to gange, inden en af de tre “tjenere” responderede på det.
Men det var selvfølgelig også en mandag aften og klokken var tæt på 21.30.

Tak, niebis66

Rejsende, der kiggede på Under Uret, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer
Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Under Uret? Fortæl om dine oplevelser!