“God beliggenhed i centrum”
Anmeldelse af Torvet

Torvet
Anmeldt 7. august 2021

Vi saad udenfor til frokost med vores hund. Man skulle selv bestille i baren og der var noget ventetid, trods det at det ikke virkede så travlt. Vi fik en Mexico Burger som var rigtig god og en Sandwich med tun og æg, som var meget tør. Manglede noget dressing eller smørelse.

Tak, Rikke H

Anmeldt 25. juli 2021 fra mobile enheder

BBQ kylling til 189 kr. ... helt til grin. Jeg har aldrig set en kylling så lille, at den havde et bryst på max. 100 gram. Og brødet ... et kvart rundstykke.

Fruen fik pariserbøf ... brødet var en skive formbrød med birkes ... selvfølgelig ikke smørstegt ... blot skåret og lagt på tallerknen.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Forsting
Anmeldt 24. juli 2021

Denne skønne plet midt på torvet som vi besøgte flere gange den weekend med god et godt lille spise kort og øllet var koldt og skumende
Kikker ind igen når vi er på de kanter helt sikkert
Kan anbefales

Dato for besøg: juni 2021
1  Tak, 527thomast
Anmeldt 16. oktober 2020 fra mobile enheder

Fik 2 forskellige burgere, to forskellige salater og en gang fish’n chips. Hurtig og venlig betjening. Lækker mad med friske råvarer - til meget rimelige priser.

Dato for besøg: oktober 2020
1  Tak, closetohappy
Anmeldt 12. august 2020 fra mobile enheder

Vi var på Torvet i går, og vi mener at de går for lidt op i hygiejne i denne tid, det bord vi kunne få var meget snavset, så vi bad om at det blev tørret af, og det kom der en sød tjener og gjorde, efterfølgende så vi en anden tjener der ryddede et andet bord, hun fejede madrester på jorden med de servietter som kunderne havde brugt, og bordet blev ikke tørret af inden nye gæster satte sig, lidt senere så vi den samme tjener hoste ned i sin hånd.. da vores bord blev ryddet inden vi havde rejst os, kom den samme tjener, hun puttede vores brugte servietter i lommen, selvfølgelig for at have hænderne fri til servicet.. men når man både har tørret mund og næse i servietten er det måske ikke lige sagen..

Tak, 496karine

Rejsende, der kiggede på Torvet, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer

Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Torvet? Fortæl om dine oplevelser!