“Lækker mad til en god pris. ”
Anmeldelse af Muei's Thaifood

Muei's Thaifood
Køkkener: Thai
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Vi fik lækker og velsmagende mad og var tilfreds med prisen på maden. Vi ville klart besøge igen hvis vi kom tilbage til Svendborg.

Tak, Mie J

Anmeldt 22. juli 2020 fra mobile enheder

Super fin autentisk mad... friske råvarer - kommer gerne igen... Alle 4 var positive over oplevelsen.

Tak, jesslouispedersen
Anmeldt 20. juli 2020

Vi var 4, der bestilte forretter, hovedretter, tilbehør og øl. Øllene kom forholdsvis hurtigt - 2 var forkerte og blev byttet.
Efter meget lang ventetid kom hovedretterne." Åh, har I ikke fået forretter? Det kommer jeg med". Hovedretterne blev ikke taget retur. Noget senere kommer nogle af forretterne og noget af tilbehøret. Da vi er ved at være færdige kommer den sidste forret, men det sidste tilbehør fik vi aldrig. Det var dog på regningen!
Maden som sådan var god.

1  Tak, ingep914
Anmeldt 19. juli 2020

Da der reelt var flere der skulle hente tag-med-mad end gæster i restauranten, var betjeningen noget svingende, foruden at det tog sin tid før vi fik maden. Men, det var værd at vente på ;o)

Og så var regningen til at betale!

Tak, perjak
Anmeldt 14. juli 2020 fra mobile enheder

De var utrolig lang tid om at tilberede maden. De små forretter var fine, men hovedretter var hverken varme eller velsmagende. Og havde heller ikke et særligt indbydende udseende. Kommer ikke igen

Tak, 847christinat

Rejsende, der kiggede på Muei's Thaifood, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Muei's Thaifood? Fortæl om dine oplevelser!