“Dårligt ”

Hotel Christiansminde Restaurant
Anmeldt 7. august 2021 fra mobile enheder

Virkelig skuffende mad oplevelse.
Vi fik oksefilet, kødet var så sejt og næsten råt.
Vi blev ikke mætte og prisen var dyr nok...

Tak, Jesper B

Anmeldt 29. juli 2021 fra mobile enheder

Vi spiste frokost på Christiansminde den 26. Juli på vejen til Fåborg. Tusinde tak for en super god service, dejlig velkomst (vi var forsinket pga sommertrafikken over Sjælland, og måtte derfor flytte vores reservation på vejen til Fyn) Og ikke mindst en dejlig frokost. Vi skal helt sikkert bo på Hotel Christiansminde næste gang, at vi skal til Svendborg. For ud over det allerede nævnte, ligger hotellet bare helt fantastisk ved Svendborg Sund.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Susogmig
Anmeldt 21. juli 2021

Skønt velholdt sted, vi valgte ar sidde på terrassen. Et plus var varmelampen i loftet
Vi valgte en 2 retters menu m Dagens fangst (stegt sej i en rygeostcreme) perfekt og delikat serveret, som Desert valgte vi ost/sommerbær, også her spiste vi op med stor velbehag
Vinene blev klaret med stor flexibilitet, da den ene af os skulle holde igen på grund af Bilen.
Super venlig og imødekommende personale, eneste minus var at der var mange forskellige personer til at betjene os

Dato for besøg: juli 2021
Tak, TorbenO
Anmeldt 3. juli 2021 fra mobile enheder

Frokost med stjerne skud som ikke levede op til forventningen, ligende en fiske tapas med brød og rugbrød til. Absolut en skuffelse

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Lausen-Marcher
Anmeldt 22. juni 2021

Vi havde booket et 3-dags ophold på hotellet som indeholdt aftensmad begge aftner. Første aften var der rigtig højt service niveau fra personalet og mad var super - så klart tæt på 5 stjerner.
Men aften nr 2 - maden var stadig rigtig god, men personalet var virkelig svingende. Da vi fik anvist vores bord kom tjeneren med menukortet "I skal jo have en tre retters menu, så i kan bare få vinkortet og vælge ud fra", hvorefter han gik - øhh, fint men hvilken mad skal vi have? Heldigvis kom der en anden tjener kort tid efter og kunne fortælle om menuen og hvilke vine han ville anbefale. Da vi skulle have desserten kunne vi se at det vi havde observeret ved de andre borde også skete ved vores. Selv om en var væk fra bordet blev tallerkernen blot stillet på bordet - det bør ikke ske.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Mette D

Rejsende, der kiggede på Hotel Christiansminde Restaurant, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer
Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Hotel Christiansminde Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!