“Frokost platten var rigtig dårlig”

Restaurant Hotel Ærø Restaurant

Mens vi ventede på færgen bestilte vi en frokost platte. Den var var absolut ikke velsmagende, og lakse moussen var rigtig dårlig. Det var dejligt at sidde udenfor og betjeningen var helt ok

Tak, Jørn P

Anmeldt 22. august 2018 fra mobile enheder

Vi skulle til revy og ville have lidt god mad inden. Vi blev meget venlig og professionelt modtaget og var dermed klar over, at Hotel Ærø blev et godt bekendtskab. Vi valgte 2 x pariserbøf, et glas rosé og en Odense Classic. Vi blev ikke skuffede: Pariseren var noget ud over det sædvanlige med hjemmelavet garniture, tilpas sprød i skorpen og lige tilpas rosa. Lækkert brød under.
Vi delte en osteplatte med tre udvalgte oste med div. garniture. Også vellykket. Alt i alt et hyggeligt sted, god servering og fin mad! Kan i den grad anbefales!

Tak, Steen M
Anmeldt 31. juli 2018

Så besøgte vi lige hotellet - vi ville havde overnattet der, men alt var booket. Men atmosfære, god service og fremragende beliggenhed, gav os en god oplevelse den korte tid vi var der.

Tak, FrkKitt
Anmeldt 29. juli 2018 fra mobile enheder

Bordbestilling fungerer fint med venlig modtagelse - en torsdag aften i sommerferien.
Får ved bestilling ikke besked om lang ventetid ca 50 min, og de kolde drikke blir lunkne i sommervarmen.
Stjerneskud lille og kvalitet på det jævne. Laksen er tørstegt og broccolien er anløben.
Den meget venlige betjening beklager kvaliteten og tilbyder en ny omgang laks - med kortere leveringstid.
En kop kaffe tilbydes som kompensation.
Stjerneskud og de kølige drikkevarer er efterhånden blevet en lunken affære.
På opfordring gives en lille frisk fad, men ingen kold hvidvin.
Kaffen er ok - tør uden yderligere, som ellers kunne have løftet lidt på oplevelsen.
Samlet set en lunken omgang.

Tak, Esben C
Anmeldt 21. juli 2018 fra mobile enheder

Vi har lige nydt en dejlig frokost
Det bedste stjerneskud jeg har fået i lang tid og en fantastisk Ærø sildemad med nye kartofler
En sød og meget venlig betjening og kokken serverede maden
En virkelig god oplevelse
Næste gang vi spiser der skal vi have sommerens menu
Winersnitzel med klassisk tilbehør og rødgrød med fløde
Denne restaurant kan varmt anbefales

Tak, Marianne P

Rejsende, der kiggede på Restaurant Hotel Ærø Restaurant, kiggede også på

Svendborg, Fyn og Øer

Svendborg, Fyn og Øer

Har du været i Restaurant Hotel Ærø Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!