Karen Margrethe L

God miniferie det sydfynske

Anmeldelse af Hotel Troense
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt for 4 uger siden
Dejlig atmosfære, føler sig godt tilpas, pæne værelser, hyggelig og god betjening i restaurant, god mad, og en skøn udsigt over sundet og en rigtig hyggelig lille by, tæt på Svendborg og Langeland. Vi kommer gerne igen, kan bestemt anbefales.
Dato for ophold: maj 2024
5,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
4,0 ud af 5 boblerRenlighed
4,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
Claus Bonde, Ejer hos Hotel Troense, svarede på denne anmeldelse
Svarede for 3 uger siden
Kære karenmargrethel2024
Mange tak for anmeldelsen den er vi rigtig glade for, og det ville glæde os at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.
    836 kr.
    1.250 kr.
  • eDreams
3.4 km fra Hotel Troense
Gratis parkering
Skønt BNB helt ned til havet.
  • Lol.travel
    12.7 km fra Hotel Troense
    Restaurant
    Vis flere hoteller i Svendborg
    Anmeldt d. 1. maj 2024 fra mobile enheder

Dejligt ophold, urolige omgivelser morgenmad i restauranten er perfekt den middag vi fik tilbudt da vi kom var supergod og den middag vi spiste hver anden dag helt sikkert rødspætte med asparges så rejer var ligeledes sko til trods for at der stod torsk på menukortet som i insisterede var det en rigtig dejlig oplevelse

Tak, Kjeld W
    Claus Bonde, Ejer hos Hotel Troense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. maj 2024

Hej Kjeld W
    Mange tak for din anmeldelse, ja vi er lige gået over til rødspætter igen så nu er det ved at være sommer :-), beklager at vi ikke lige havde fået det skiftet i alle kortene.
    Det ville glæde os at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 28. april 2024

Værelserne er rigtig hyggelige og servicen i både receptionen og restaurant er super. Alle møder én med et smil og hjælpsomhed og vi har intet at klage over. God hotelmorgenmad og en lækker middag i restauranten. Det perfekte sted til at tage på tur ud fra og nyde det fynske øhav.

• Rejsetype: Rejste med venner
    Tak, Matilde Strøbæk H

Hej MatildeH11
    Mange tak for din anmeldelse, den er vi rigtig glade for og det glæder os at i havde et godt ophold.
    Vi håber at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 22. april 2024

Skønt ophold på dejligt hotel med lækker mad. Det eneste minus var at der ikke så ud til at der havde været tørret støv af på værelset på det seneste ellers var alt andet fint.

Tak, N9321BNnielsb

Hej N9321BNnielsb
    Mange tak for din anmeldelse, vi får strammet op med støvet.
    Vi håber at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 14. april 2024

Altid en glæde at besøge Hotel Troense 💐
    Omgivelserne er smukke og personalet søde og hjælpsomme 🐰
    Vi holder meget af at gå ture og nyde dejlig mad og drikke på Hotellet.
    Svendborg er også et besøg værd, denne gang besøgte vi Sct. Jørgens kirke ⛪ en smuk oplevelse

Tak, tinaogpers

Hej tinaogpers

Mange tak for de pæne ord, det glæder mig at i føler jer godt tilrette når i besøger os, og vi glæder os til jeres næste besøg.

Anmeldt d. 4. april 2024

Fantastisk personal og ejer ,vi var desværre nød til den første dag at køre fruen på faarborg sygehus hvor hun var en nat , vi kommer helt sikkert igen gode værelser
    Vejret kunne godt være bedre men dejligt at gå i de små gader med de gamle bindingsværk huse

Tak, Bertil Staal N
    Claus Bonde, Ejer hos Hotel Troense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. april 2024

Hej bertilstaaln2019

Mange tak for den pæne anmeldelse, den er vi rigtig stolte af, håber at Fruen har fået det godt igen, det ville glæde os at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.