Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com168 US$
Priceline168 US$
Hotels.com168 US$
Tripadvisor168 US$
eDreams
Travelocity168 US$
Anmeldt d. 25. april 2022 fra mobile enheder

Vi havde et rigtig hyggeligt ophold på hotel Troense, som er kendetegnet ved en fantastisk smuk og idyllisk beliggenhed.
Gode parkeringsforhold, gode værelser med hyggelig altan og ikke mindst god service hele vejen igennem imødekommende medarbejdere.
Vi fik en dejlig middag i restauranten med super god og hyggelig betjening.
Morgenmaden var også rigtig fin som afslutning på opholdet.
Kan absolut anbefales.

Tak, Sightseer66648130448
Claus Bonde, Ejer hos Hotel Troense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. maj 2022

Hej Sightseer66647130448

Mange tak for den flotte anmeldelse, den sætter jeg stor pris på, vi håber at kunne byde jer velkommen igen en anden gang.

Anmeldt d. 24. april 2022 fra mobile enheder

Vi havde et fantastisk weekend ophold. Vi fik den lækreste mad, til alle måltider begge dage. Dejlige værelser, med en skøn terrasse. Betjeningen var i top på alle tider af døgnet.
Bestemt et sted vi kommer tilbage til.

Tak, LeneB575

Hej LeneB575

Tusinde tak for den pæne anmeldelse, jeg er rigtig glad for at i følte jer godt behandlet, vi vil glæde os til jeres næste besøg.

Anmeldt d. 23. april 2022

Miniferie på hyggeligt hotel med fantastisk udsigt fra spisestuen, sød og venlig betjening. Charmerende område med stråtækte huse og lille havn. God mad/morgenbuffet. Værelse enkelt og rent med udsigt til grønt område. Kommer gerne igen.

Tak, anitan909

Hej anitan909

Mange tak for din anmeldelse det glæder mig at i havde et godt ophold.

Anmeldt d. 21. april 2022 fra mobile enheder

Vi havde bestilt værelse og middag hjemme fra og blev ikke skuffet, hyggeligt område med små gader og gamle stråtækte huse, skøn havudsigt fra restauranten
Maden var perfekt, middag man bliver glad for og skøn morgen mad, personale med humor, kan virkelig anbefales ikke sidste gang vi er der

Tak, janA3747HD
Claus Bonde, Ejer hos Hotel Troense, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. april 2022

Hej janA3447HD

Tusinde tak for den pæne anmeldelse, den er vi rigtig glade for.

Anmeldt d. 18. april 2022 fra mobile enheder

Utrolig venlig og imødekommende personale.
Lækker udsigt, god morgen buffet, privat parkering,

Masser af skøn natur, muligheder for leje af båd og se det hele fra vandet også

Absolut et sted jeg varmt vil anbefale !

Tak, 301sss

Hej 301sss

Mange tak for den flotte anmeldelse, den er vi utrolige glade for.